Larsegutt Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Sommarbil: Heilårsbil/Familiebil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?f=16&t=41995 Selger denne Må vel være en fin vinterbil for folket, egentlig litt synd å bruke den opp men må bort for å få Bmw igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 detta er min vinterbil! så da får cabben stå godt og tørt i en garasje i vinter Har du bungler oppfor høyre frontlykt? :S panseret og forskjermer skal byttes neste sommer, panseret og ene forskjermen er rustne, men skal ha forskjermer uten sideblinklys når jeg bytter front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 vinterbil: 324 turbodiesel, større turbo, eksos,filter, skal pusses opp teknisk sett før eu, så blir det modding! skal pusses opp etter vinteren(om den overlever, skal gjøre det jeg kan for å holde den på vegen selv om det satses villt!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Min vinterbil, inntill videre hertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Her er vinterbilen min, en 92 mod superheftig 316, hehe Den skal i allefall brukes opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Her er vinterbilen min, en 92 mod superheftig 316, heheDen skal i allefall brukes opp Det morsomste er jo å ha en bil du gir totalt F i... Hehe, bare herje hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 vinterbil: 324 turbodiesel, større turbo, eksos,filter, skal pusses opp teknisk sett før eu, så blir det modding! skal pusses opp etter vinteren(om den overlever, skal gjøre det jeg kan for å holde den på vegen selv om det satses villt!) Hadde aldri herja istykker en slik bil., Pga vekten i motoren kan du nesten bygge hva som helst i denne., Å få godkjent en slik med feks s50 motor er ganske så lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hylle: skal ikke det, jeg har nettopp blitt 6000kr fattigere i dag, bestilt div deler, så har jeg jo ikke begynt på den engang, så den skal renoveres;) Men aaaaaldri at det blir noe bensinmotor i denne, det blir optimalisering av m21d24'n som sitter i den. Eneste grunnen til at jeg kjøpte bilen var pga motoren. Den blir nok hvit til sommeren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 E28'n skal få stå å kose seg i garasje i vinter har netopp handla inn denne bruks/vinterbilen Ohh, den E28`n fikk meg nesten til å komme Vintertralla mi: Første vintertest sist uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 E30'en er godt parkert i garasjen og denne ble vinterbil, Audi 100, 2,2l quattro Her fra forrige vinter Og vinterbilen! Som var rød, og nå rullemalt i gul Mangler litt smått hist og her med må ha liten kost først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hadde en 2.2 Turbo Quattro av den typen, hysterisk morsom vinterbil, når den starta vel og merke.. Edit: fant noen bilder av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 morsomt å se på vinterbilene til folk:D man begynner faktisk å glede seg litt til den kalde årstiden som er rett rundt hjørnet . her er min vinterbil/bruksbil. fader så fin den blir med 2-veis effektpotte og andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Ohh, den E28`n fikk meg nesten til å komme Vintertralla mi: Første vintertest sist uke. hehe blir litt vemodig å pakke bort e28'n for vinteren. kjekkt med vinterbil med 4wd og god bakkeklaring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jepp, men jeg må sveise inn et fjærfeste på den, røska det løs fra ramma da jeg dro igjen hjulboltene på høyre bakhjul Sånn er det å være for sterk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå