Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjøper man en eldre BMW og tror at km-stand stemmer er man mindre smart... Henger bare ikke på greip at en BMW går 10 000 km i året (med mindre det er typisk samler/sommerbil)

Nå må kje du vær for skråsikker på dette utsagnet ditt! Eg e ungdom på 25 år, men bruker ikkje bilen mi over 10 000 km i året eg. Og eg elsker å kjøre!! Bilen min f.eks har gått snart 270 mens motoren har vel akkuratt runda 200... Bilen er 20 år og motor 17.

Skrevet

Har en 92 bmw e36 og den har rullet 302000, og den har stått stille det siste året.. Viser jo bare hvor mange som fikser på km stand :shock:

Skrevet
Har en 92 bmw e36 og den har rullet 302000, og den har stått stille det siste året.. Viser jo bare hvor mange som fikser på km stand :shock:

Det viser faktisk ingenting annet enn at din bil har gått over 300k km...

Begynner å bli mange slike tråder som dette, kom over en her i går også, der trådstarter syntes det virket direkte mistenksomt at en e36 fra tidlig 90-tall hadde gått "bare" 140k km.

Bare for at deres e36 har gått 2-3 hundre tusen, betyr vel ikke at det ikke finnes like biler som ikke har blitt brukt like mye! Det blir for dumt å komme med slike utsagn.

Når det gjelder denne bilen kan det jo hende at km-stand er skrudd på siden så mange mener ditt og datt, men det vet vel ingen for sikkert.

Skrevet

Jeg har en 72 mod, med 77 000km på telleren. Men har også en 96 mod, med 550 000 på telleren! Men husker godt att E30'ne var kjørt rundt 120-150k for 10-15 år siden.. idag har de kjørt like langt.. Betenkelig? ja!godt slitne er de fleste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...