Gå til innhold

mulig km. svindel. e36 coupe

lloydsb
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, hvis det er denne bilen jeg tror det er, så tror jeg km.standen er "noe smålig justert"

bare som en opplysning, men er bare noe jeg tror(mener og ha sett) da den var tilsalgs forrige gang..

kan godt være eier er medlem her, men vil bare si ifra til evt kjøper her inne og stille seg litt skeptisk.

mener den var godt en god del over 2000000km, nærmere 250000 hvis ikke jeg huske feil.

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Men for all del kan være en bil som er så og si lik denne jeg har sett ut.. husker at den lå ute lenge.

kan være meg som roter, men yess..

u see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nesten aldri BMWer med høy KM :idea: Langt mellom hver bil ihvertfall.

Hadde selv en snodig opplevelse for to år siden. Kjøpte da en motor med hjerne og ledningsnett utenå nevne navn eller biltype.

Monterte også lysbryter, instrumentpanel og "alt" el nett(lysbrytern ble med pga min manglet lys og at jeg ikke fikk tak i pærer, instrumentpanel).

Motor hadde gar 1xx km og prisen deretter. Motoren så meget pen ut, men pluggene og fordelerlokk helt for jævlig.

Da dette og innsugsbelgen var byttet gikk motor ok og jeg var fornøyd.

Etter noen kjørerturer skjer noe helt uventet. Km kjørt på telleren var plutselig nesten 220000. Iwas HAD

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også å huske denne bilen.

Kan jo selfølgelig være en annen men den hadde:

Samme farge(skjelden farge)

Samme riller på panser

Samme grill

Samme frontfanger

Husker bilen hadde km stand på 200-250k og lå priset til rundt 60.000kr

Som sagt så kan jo dette være en annen bil.

den jeg snakker OM!

Dr_S: bare får å informere, syntes ikke det å si ifra til folk her inne at de må stilles seg skeptisk til evt km.feil er galt.. var ikke noe annen mening med topicen. Driver og følger med på biler tilsalgs veldig mye(flere ganger om dagen)

er mange 18 åringer som er på utkikk etter første bil her inne, greit og gi et lite tips av og til.

men er bare å stenge topicen får meg.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med loyd her, er ganske lurt og si ifra om sånt, og den fargen der er ikke akkurat så veldig vanlig heller, jeg mener jeg har sett denne til salgs før, da jeg titta veldig mye på autodb, og finn før, og skulle finne meg bil, mener det var i fjor engang, og denne er omtrent prikk lik den jeg så. Jeg mener den jeg så hadde gått 230.000km, faen at jeg ikke lagra den annonsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med loyd her, er ganske lurt og si ifra om sånt, og den fargen der er ikke akkurat så veldig vanlig heller, jeg mener jeg har sett denne til salgs før, da jeg titta veldig mye på autodb, og finn før, og skulle finne meg bil, mener det var i fjor engang, og denne er omtrent prikk lik den jeg så. Jeg mener den jeg så hadde gått 230.000km, faen at jeg ikke lagra den annonsen..

Mener å huske det samme. Så bra topic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...