Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
det er lettere å flekke på tilstøtende flater enn å lakke hele bilen.

Men det eneste de gjør da, er jo rett og slett og flytte problemet?

Kan du får ordnet en pris idè på hva du skulle hatt for og lakke resten av bilen? For arbeid og alt..

Skrevet

Du flytter ikke problemet med å flekke inn fargen på tilstøtende paneler, dvs panser og bakluke. Det vil ved en utflekking ikke komme "ny" farge mot skjermene på den andre siden. Kun klarlakk. Lakkereren flekker den nye fargen inn i den gamle fargen på panser og luke for å lage en sømløs overgang. Dette er noe vi som driver med lakkering gjør hver dag og er ikke noe problem.

vet det er lakkerere som sliter med å flekke fint, men for en som kan det er dette ikke noe problem.

For å gi den en priside så ville lakkering av høyre side/panser og bakluke som gammel flate kostet ca 14000 + mva hos oss. Dette inkl. demontering og montering av detaljer. Så ha du noe å gå etter. '

Skrevet

Flekking er vel ikke noe særlig? Bedre og lakkere opp f.eks hvis døra har blitt pussa ned, at hele siden på bilen blir lakkert, enn at bare døra blir lakkert, da tror jeg det blir en grei fargeforskjell..

Skrevet

Viss nesten "halve" bilen skal lakkes opp igjenn, så er det vel nesten like godt å få ett tilbud på å lakke hele bilen?.......My 2 cent bare....

Skrevet

Hør på BMW pat , han vet hva han snakker om :wink:

Går desverre ikke å lakke "gammel lakk" , med denne fargen så er det nok piggmentene som har falmet med årene .

Dette var mitt gamle yrke før jeg begynte på GS.( lakk/oppretting)

Måtte gi med med dette pga dårlige skuldre og for mye hodepine :cry:

Men bmw pat mener jeg ga deg det beste svaret på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...