Gå til innhold

feil på x5 og holdbarhet generelt, hvordan står det til


knut e
 Share

Anbefalte innlegg

har x5 noen spesielle problemer som ofte dukker opp, hvordan er det med understell osv. har litt lyst på en gitt men helst skulle de jo vært rimligere men har funnet en til 300bananer som ser fin ut iallefall, og hvordan er de og kjøre, er de en bmw liksom. stødig som et fjell? tenker da mest på svingete vinterveier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ihvertfall at manuell blir veldig feil i en X5. Tror en X5 med manuell er mindre verdt enn en med automat så det må man ta høyde for. Ellers har min far nå hatt en Facelift E53 siden februar og jeg har bitt meg merke i litt dårlig kontakt i pæreholderne til baklysene, ellers en meget god bil! Første utgaven har vel som tidligere nevnt slitt litt med automatkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, automat er jo en svakhet i seg selv men da blir det jo ikke bedre, noen her inne som har vært borti og skifte til manuell? eller blir det noe som i praksis ikke går an mht 4wd. finnes de med manuell i det hele tatt?
Har sett en med manuell,den ble solgt ganske raskt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, automat er jo en svakhet i seg selv men da blir det jo ikke bedre, noen her inne som har vært borti og skifte til manuell? eller blir det noe som i praksis ikke går an mht 4wd. finnes de med manuell i det hele tatt?
Har sett en med manuell,den ble solgt ganske raskt.

da finnes det iallefall. før prøve og spare opp litt og se om man finner en sånn en etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...