Robin L Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 hei. naboen har en 1989 bmw e34, 520iA til salgs. den har gått 285k km. sist han brukte den, skulle han på langtur, men bilen streiket, da vannpumpa røk. det ble varmt frammi der sa han og han måtte taue den hjem. han satte den da på verksted, og de sa at vannpumpa var gåen. vannpumpa og det står nå demontert. tror dere toppen på motoren er gått? det var ikke olje i kjølevannet og ikke vann i olja hvertfall. jeg skal få bilen for 3-4k. den har bla. skinninredning:) hvordan er forresten disse bilene med 12v og automat? dødt?
Bmw_325i_ Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 ta en komp test så finner du kanskje ut litt ang toppen. men får du den for 3-4k me skinn så er det jo en super delebil men m20b20 og auTOMAT er ikke mest spennende.
Robin L Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 kan tenke meg at den er dau med den motoren der ja. men jeg skal uansett bare ha den i vinter i såfall. skal selge 7serien nå,så skal jeg spare meg opp til en ny 7serie tror jeg. kanskje en nyere 5serie. lyst på e38 igjen hvertfall:) hva koster det for en komp.test på verksted da? noe jeg kan gjøre selv?
aottesen Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Jeg har en topp liggende som du kan få billig, om det skulle bli problemer. Stått på en 90-mod E34 som har gått ca. 290.000. Fungerte helt fint da vi demonterte delebilen.
Robin L Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 hvor mye skal du ha for toppen om det blir aktuelt da? hvordan tar man en komp. test egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå