cheron Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hadde ikke gjort meg noe om den ble kondemnert... Har lyst på 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Kjedelig det der, typisk at sånt skal skje når man akkurat har lakkert og fått ting fint. Er nok litt for liten skade til at bilen blir kondemnert, ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Har nå snakket med forsikringsselskapet vårt. Vi må altså vente til motpartens selskap tar kontakt før vi sender den på takst...Jaja, håper den er fiksa før våren og 19 toms hjula og resten av M teknikken skal på.. Du må nok regne med noe ventetid avhengig av hvor mange saker de har til behandling. Tror forsikringssaken min tok over 6 uker før jeg fikk klarsignal :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Nå har vi begynt å mase på Gjensidige som motparten har. Saken er f... ikke behandlet der enda! Har satt vårt selskap på saken til å purre og få fortgang. Uakseptabelt. Saken er jo grei! Motparten har all skyld... Virker som at jo mer klart skyldspørsmålet er, jo tregere går behandlingen hos motpartenes selskapet. Noen som sitter med samme følelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Nå har vi begynt å mase på Gjensidige som motparten har. Saken er f... ikke behandlet der enda! Har satt vårt selskap på saken til å purre og få fortgang. Uakseptabelt. Saken er jo grei! Motparten har all skyld...Virker som at jo mer klart skyldspørsmålet er, jo tregere går behandlingen hos motpartenes selskapet. Noen som sitter med samme følelse? Jepp. akkurat det samme skjedde hos meg når jeg ble påkjørt. Jeg hadde if og motparten Gjensidige. Gjensidige brukte 2 måneder på å svare på skyldspørsmålet. Var også meget skuffet over hvor dårlige If var til å hjelpe meg med å purre. Endte opp med at jeg ringte Gjensidige selv og fikk snakke med saksbehandler for å høre etter hva pokker som tok så lang tid. Da fikk jeg til svar at saken var ferdigbehandlet og at jeg hadde vunnet. Hadde videre direkte dialog med Gjensidiges saksbehandler hvor vi forhandlet frem erstatning siden min bil ble kondemnert. 1 uke etter fikk jeg tilbakemelding fra IF om at saken var ferdigbehandlet. Så er tydeligvis store forsinkelser innad i forsikringssystemet da det tok If meg 1 uke å fortelle det jeg selv fikk vite når jeg tok en telefon tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 På onsdag blir det 1 uke sien vi ringte første gang, da skal vi ringe igjen og purre.. F... steike... Vil ha bilen srøken igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Det glemte jeg... Vi fikk brev fra Gjensidige på onsdag... Skal levere den på verksted nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Godt å hørre at bilen blir hel igjen cheron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Ikke helt enda da Først må de se om det er lønnsomt å fikse den. Men det regner jeg med går greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 I dag har jeg vært på Morris og oppretter'n har sett på bilen; sitat oppretter: "Jævli mye jobb" *klø seg i hue* og titte nøye... Ble tatt bilder og bla bla bla, takstmannen skulle regne på det og sende tilbudet til motpartens forsikringsselskap.. Ny M3 fanger bak, ny bakskjerm, lakk og 4 hjulskontroll var nødvendig.. Frykter f... meg Gjensidige tilbyr meg kondenmering... Og der er de garantert gnie på penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2010 Jada.. Da har jeg fått GO fra motpartens forsikringsselskap Stikker innom BMW på torsdag og bestiller time. Satser på den er blank og fin igjen til våren Har planlagt noen utvendige mods på den. Fruen skal kjøre standsmessig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Var bra at du får fikset bilen din. Godt at fruen din og får litt kjekk bil å kjøre med Er fruen som bruker touringen mest hos oss og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Denne bruker jeg til daglig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Onsdag 3 mars skal vogna til Morris og oppretting. Jobben tok visst 2 uker.. Steike... Men trøsten er at vogna forhåpentligvis blir bra til frontfanger, skjørt og nye lykter kommer på når jeg har hentet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Innrømmer jeg er spent på resultatet når bilen er ferdig Blir såpass langt ut i mars at jeg vurderer å sette på sommerdekka med det samme den kommer.. Men med denne vinteren vi har hatt bør jeg kanskje tenke meg om både en og to ganger.. M-fangeren og skjørta skal ihvertfall på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå