Gå til innhold

E36 - 318i Touring - Prosjekt Frãulein

cheron
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå snakket med forsikringsselskapet vårt. Vi må altså vente til motpartens selskap tar kontakt før vi sender den på takst...

Jaja, håper den er fiksa før våren og 19 toms hjula og resten av M teknikken skal på.. :twisted:

Du må nok regne med noe ventetid avhengig av hvor mange saker de har til behandling. Tror forsikringssaken min tok over 6 uker før jeg fikk klarsignal :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Nå har vi begynt å mase på Gjensidige som motparten har. Saken er f... ikke behandlet der enda! Har satt vårt selskap på saken til å purre og få fortgang. Uakseptabelt. Saken er jo grei! Motparten har all skyld...

Virker som at jo mer klart skyldspørsmålet er, jo tregere går behandlingen hos motpartenes selskapet.

Noen som sitter med samme følelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi begynt å mase på Gjensidige som motparten har. Saken er f... ikke behandlet der enda! Har satt vårt selskap på saken til å purre og få fortgang. Uakseptabelt. Saken er jo grei! Motparten har all skyld...

Virker som at jo mer klart skyldspørsmålet er, jo tregere går behandlingen hos motpartenes selskapet.

Noen som sitter med samme følelse?

Jepp. akkurat det samme skjedde hos meg når jeg ble påkjørt. Jeg hadde if og motparten Gjensidige. Gjensidige brukte 2 måneder på å svare på skyldspørsmålet. Var også meget skuffet over hvor dårlige If var til å hjelpe meg med å purre. Endte opp med at jeg ringte Gjensidige selv og fikk snakke med saksbehandler for å høre etter hva pokker som tok så lang tid. Da fikk jeg til svar at saken var ferdigbehandlet og at jeg hadde vunnet. Hadde videre direkte dialog med Gjensidiges saksbehandler hvor vi forhandlet frem erstatning siden min bil ble kondemnert. 1 uke etter fikk jeg tilbakemelding fra IF om at saken var ferdigbehandlet. Så er tydeligvis store forsinkelser innad i forsikringssystemet da det tok If meg 1 uke å fortelle det jeg selv fikk vite når jeg tok en telefon tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på Morris og oppretter'n har sett på bilen;

sitat oppretter: "Jævli mye jobb" *klø seg i hue* og titte nøye...

Ble tatt bilder og bla bla bla, takstmannen skulle regne på det og sende tilbudet til motpartens forsikringsselskap..

Ny M3 fanger bak, ny bakskjerm, lakk og 4 hjulskontroll var nødvendig..

Frykter f... meg Gjensidige tilbyr meg kondenmering... :(

Og der er de garantert gnie på penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jada.. Da har jeg fått GO fra motpartens forsikringsselskap :D

Stikker innom BMW på torsdag og bestiller time.

Satser på den er blank og fin igjen til våren ;)

Har planlagt noen utvendige mods på den. Fruen skal kjøre standsmessig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Innrømmer jeg er spent på resultatet når bilen er ferdig :) Blir såpass langt ut i mars at jeg vurderer å sette på sommerdekka med det samme den kommer.. Men med denne vinteren vi har hatt bør jeg kanskje tenke meg om både en og to ganger.. [-X

M-fangeren og skjørta skal ihvertfall på! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...