316 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Dette ble jo helt nydelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Dette ble jo helt nydelig da! Jo takk.. Men må få ordna denna ulyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Jeg tenker bærekule eller støttestag sånn fort og galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Bærekula er nye, men ja, har tenkt tanken... Vi får se.. Håpe de ringer fra verksted snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Verkstedet fant ingen feil, men ulydene er der enda. Bilen er parkert, nye bremser, klosser og bremsebånd til brekket er bestilt. Prøver å bytte dette først. Bremsene var slitt/rustet, så må uansett ha nye bremser. Om dette ikke funker tar jeg av 19 toms hjula og kjører på 16 toms. Kan være for store hjul til en stakkars liten 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Da er nye bremser montert rundt baut Jeg monterte i samme slengen M-tech fjørene jeg fikk med bilen når alt var av der bak uansett... Det skulle jeg ikke gjort Demperene som stod på var for myke og det subber som et lite helvete på høyre side bak. Dekket har fått litt "slitasjemerker" .. Bilen er parkert, igjen, nye dempere bak er bestilt Satser på at dette er siste utgift på bilen denne siden av nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Nye gassdempere er montert bak, M fjørene likedan. Ble "helt greit" synes jeg Trenger ikke mer senk på konebilen. Sliter enda litt med å finne noen blinklys jeg tror vil bli bra! Heller mot sotet tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå