Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja, minusgrader her også i natt, måtte skrape is fra rutene..

Jeg gruer meg, samt jeg gleder meg til vinteren.. det er noe spesielt med de første dagene med minimum 10-20cm snø eller mer, da lever man sidelengs.

Elsker de første snøfallene jeg også. Er som regel morro hele vinteren spør du meg, men blir lei kulda...

Skrevet
Hvor i oslo er det bra å dra på sladdetur, helst steder man unngår å treffe både mennesker og biler...

Har vært et par turer opp bakkene til tryvann.. Der er det veldig gøy å sladde, men blir fort klager fra de fine folkene som bor der har jeg inntrykk av, så politi kan man absolutt møte på der. Men delen fra holmenkollen og videre opp mot tryvann er det lite folk og hus, samt brei vei. :) Ellers har jeg lite å anbefale av veier i Oslo..

Skrevet

Veiene i Oslo var bare 99% av tia ifjor.

Det alltid et par grader kaldere i hadeland! Masse gudsforlatte veier, ikke noe salt eller brøyting. Sladde paradis et par min fra Oslo.

Også mye snø på tryvann men det blir fort veldig kjedelig å bare sladde på en åpen plass.

Skrevet
Veiene i Oslo var bare 99% av tia ifjor.

Det alltid et par grader kaldere i hadeland! Masse gudsforlatte veier, ikke noe salt eller brøyting. Sladde paradis et par min fra Oslo.

Også mye snø på tryvann men det blir fort veldig kjedelig å bare sladde på en åpen plass.

Sant det, plass er møkk kjedelig. Bedre med snødekte veier med lite trafikk... Mye av det her jeg bor.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...