THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 blir kjekt og sjå nåke anna enn e30
Gjest Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Jeg håper bare jeg får den ferdig til sommeren
NBCustom Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 håper? det MÅ du jo! Sommer uten godbil på vegen er triste greier, hehe.
|Ole| Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Jeg håper bare jeg får den ferdig til sommeren Du må jo få den ferdig! Du har jo altid fin kjøyring på treffa så det MÅ jo berre i boks
Gjest Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 joda. den blir vel kjørbar til sommeren tenker jeg. men mulig den får en midlertidig lakk på utsiden i første omgang. men det går fint og kjøre en sessong med selvlakka bil blir fort dyrt med lakking i vinter tror jeg når den må på mapping+ mange andre små summer som kommer i tilleg.
|Ole| Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 joda. den blir vel kjørbar til sommeren tenker jeg. men mulig den får en midlertidig lakk på utsiden i første omgang. men det går fint og kjøre en sessong med selvlakka bil blir fort dyrt med lakking i vinter tror jeg når den må på mapping+ mange andre små summer som kommer i tilleg. Blir altid dyrere enn først antatt, her blir det heller ikkje lakk før til neste år
Gjest Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Her kommer litt bilder av diverse Fikk en blikkenslager til og valse kardang tunnel til meg. Mye fordi att det blir best og for og spare tid. så den skal monteres fort. Fine deler fra trim fabrikken=) Nå står det dummy motor i biln på ferdige motorfester Så når anders nå er ferdig med tigen vår blir det grenrør og innsug her og.
E30_Dale Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Blir vel å lage et gromt grenrør til denna da med tanke på plassen Blir et tøft prosjekt å se til når denne blir ferdig.
GoldPearl_E30 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Hvordan blir d med en HELT rettstillt motor og returen av olja i toppen da? Mener jeg hørte at de måtte ha litt helling på seg, pga at returhullene var på eksossida under toppdekselet. Men d var på en s54 motor da, mulig d er forskjellig i forhold til motoren din. Spørr bare for å være nyskjærrig j Fett prosjekt hvertfall!
Gjest Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Ikke noe problem og kjøre rett stilt nei. se bare på vs m5en. Den største utfordringen blir og bygge om oljepumpe og bunnpanne men det og går fint=)
Thunegutt Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Meget interessangt prosjekt Liker valget ditt på første generasjon 3 serie Og jeg er fremdeles svak for S38 motoren! Gi gass
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 No greier som lå har og slang. vet ikke hva merke det er faktisk=) I kveld prøvemonterte jeg e28 535 bakstilling. og den passet bra etter litt mod. begynte og med bredding på ene sida. blir tøft=) og etter mye frem og tilbake med turbo spekulasjoner så blir det nå en borg-warner s380 istedet. jeg hadde allerede kjøpt en prescision men den fikk anders overta til sin lille motor Og når det ble bw ble det penger til overs, så da ble det en elektrisk vannpumpe med styring. Er så lei problemer med kjøling. Bør bli bra nå med ell pumpe og stor alu radiator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå