Gå til innhold

JAAS-e21 s38 turbo.


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda. den blir vel kjørbar til sommeren tenker jeg. men mulig den får en midlertidig lakk på utsiden i første omgang. men det går fint og kjøre en sessong med selvlakka bil :) blir fort dyrt med lakking i vinter tror jeg når den må på mapping+ mange andre små summer som kommer i tilleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda. den blir vel kjørbar til sommeren tenker jeg. men mulig den får en midlertidig lakk på utsiden i første omgang. men det går fint og kjøre en sessong med selvlakka bil :) blir fort dyrt med lakking i vinter tror jeg når den må på mapping+ mange andre små summer som kommer i tilleg.

Blir altid dyrere enn først antatt, her blir det heller ikkje lakk før til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt bilder av diverse :)

Fikk en blikkenslager til og valse kardang tunnel til meg. Mye fordi att det blir best og for og spare tid. så den skal monteres fort.

i5791a1ookmz55po2nr0.jpg

Fine deler fra trim fabrikken=)

x51riv3xoa6bkou351lf.jpg

ln9w79g26wku64uhbjxj.jpg

Nå står det dummy motor i biln på ferdige motorfester :D Så når anders nå er ferdig med tigen vår blir det grenrør og innsug her og.

ohti6ht26eceekjcm27o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir d med en HELT rettstillt motor og returen av olja i toppen da? Mener jeg hørte at de måtte ha litt helling på seg, pga at returhullene var på eksossida under toppdekselet. Men d var på en s54 motor da, mulig d er forskjellig i forhold til motoren din. :) Spørr bare for å være nyskjærrig j ;)

Fett prosjekt hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

No greier som lå har og slang. vet ikke hva merke det er faktisk=) I kveld prøvemonterte jeg e28 535 bakstilling. og den passet bra etter litt mod. begynte og med bredding på ene sida. blir tøft=) og etter mye frem og tilbake med turbo spekulasjoner så blir det nå en borg-warner s380 istedet. jeg hadde allerede kjøpt en prescision men den fikk anders overta til sin lille motor :D Og når det ble bw ble det penger til overs, så da ble det en elektrisk vannpumpe med styring. Er så lei problemer med kjøling. Bør bli bra nå med ell pumpe og stor alu radiator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...