E30_Dale Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Tror ikke du vil slite med kjølinga da nei. Kjør på du Mr;-)
Rayman Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Hvorfor så stor turbo??? Trodde du skulle bygge en kjørbar bil jeg med "liten" turbo og rask spool up for å ha en morsom gatebil, den turboen der passer mye bedre i en dragracebil er nå min mening...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Fordi dette er en stor motor. I e30n hadde jeg bw 475. denne hadde det største eksoshuset. a/r 1,33. 380n får 1.25. Med e30n hadde jeg bra med ladetrykk fra 3000, og fult på ca 4000.og det er slett ikke galt. med 380n på denne kommer det til og bli likt ca. Tipper det ikke er langt i fra det samme som du har i m50n.? finst ikke problem og kjøre bane med det registret. Kansje jeg ska kjøre dragrace og jeg.hehe Bilen som har rekorden i benken på ppf er en m5 3.6 med garrett gt4788. 88mm komphjul. og rykte på seg for og være en treig turbo. den hadde 0,5 i ladetrykk på 3000 i dynapacen. bremsa 1068 hjul hk på 2bar tror jeg det var. S38 er en motor du kan ha sykt stor turbo på uten og få spesielt dårlig respons.Og så har den bra med sugehk før turboen spooler og. Di som har prøvd eller sittet på e30n jeg hadde klaget ihvertfall ikke på responsen i den. og det blir ikke noe verre i denne. (Så blir jakten på 900 hjul hk litt lettere med denne )
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Fordi dette er en stor motor. I e30n hadde jeg bw 475. denne hadde det største eksoshuset. a/r 1,33. 380n får 1.25. Med e30n hadde jeg bra med ladetrykk fra 3000, og fult på ca 4000.og det er slett ikke galt. med 380n på denne kommer det til og bli likt ca. Tipper det ikke er langt i fra det samme som du har i m50n.? finst ikke problem og kjøre bane med det registret. Kansje jeg ska kjøre dragrace og jeg.hehe Bilen som har rekorden i benken på ppf er en m5 3.6 med garrett gt4788. 88mm komphjul. og rykte på seg for og være en treig turbo. den hadde 0,5 i ladetrykk på 3000 i dynapacen. bremsa 1068 hjul hk på 2bar tror jeg det var.S38 er en motor du kan ha sykt stor turbo på uten og få spesielt dårlig respons.Og så har den bra med sugehk før turboen spooler og. Di som har prøvd eller sittet på e30n jeg hadde klaget ihvertfall ikke på responsen i den. og det blir ikke noe verre i denne. (Så blir jakten på 900 hjul hk litt lettere med denne ) Høres ut som et spennende mål, skal bli morsomt å se papirer på denne
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Med din vilje og pågangsmot burde den vel være delvis klar til sommeren eller?
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Blir kjøring neste sommer ja tror jeg. Men den kommer ikke til snøen smelter nei.
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Hehe Var forresten innom Prærien Racing og kjøpte noen bronzevinduer av Eivind, så stod M3'en din der, grymt! Skulle hatt på et trekk over den, var fullt av kattespor på den, hehe.
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Å var du der ja. Mange galinger der . Ja savner m3n litt og i ny og ned når jeg står og sveiser på en gammel e21!=)
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Hehe, virket som en trivelig gjeng det Ja, men E21'en må vel bli storebroren til M3'en etterhvert om du har planer om å gjøre litt ut av den?
Gjest Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Dette er vel kanskje det råeste prosjektet jeg noengang har sett inne her, utrolig rått at du bruker e21. Hvor tung tror du denne blir når du er ferdig? Håper den er klar til sommeren
Rayman Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Fordi dette er en stor motor. I e30n hadde jeg bw 475. denne hadde det største eksoshuset. a/r 1,33. 380n får 1.25. Med e30n hadde jeg bra med ladetrykk fra 3000, og fult på ca 4000.og det er slett ikke galt. med 380n på denne kommer det til og bli likt ca. Tipper det ikke er langt i fra det samme som du har i m50n.? finst ikke problem og kjøre bane med det registret. Kansje jeg ska kjøre dragrace og jeg.hehe Bilen som har rekorden i benken på ppf er en m5 3.6 med garrett gt4788. 88mm komphjul. og rykte på seg for og være en treig turbo. den hadde 0,5 i ladetrykk på 3000 i dynapacen. bremsa 1068 hjul hk på 2bar tror jeg det var.S38 er en motor du kan ha sykt stor turbo på uten og få spesielt dårlig respons.Og så har den bra med sugehk før turboen spooler og. Di som har prøvd eller sittet på e30n jeg hadde klaget ihvertfall ikke på responsen i den. og det blir ikke noe verre i denne. (Så blir jakten på 900 hjul hk litt lettere med denne ) Om du klarer å få 0.5bar allerede på 3000 og fullt (ca 1.5bar?) på 4500 så er det jo veldig bra da! Viste ikke at du hadde sett deg eit så høyt mål som 900whp, men blir vel alltid sånt at mye vil ha mere
Gjest Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Hadde fullt på 4500 a på e30n ihvertfall. Med STORT eksoshus. Og denne ska ikke bli noe værre. Heller bedre. Skal og kjøre 500 o/min høyere turtall på denne. Har handla ppf ventilfjær kit. Målet er 900whk på racefuel ja. er blitt avhengig desvere
Turbo Touring Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Hei, Dette blir bare råere med tiden ser det ut for . Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå