Gå til innhold

JAAS-e21 s38 turbo.


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fordi dette er en stor motor. I e30n hadde jeg bw 475. denne hadde det største eksoshuset. a/r 1,33. 380n får 1.25. Med e30n hadde jeg bra med ladetrykk fra 3000, og fult på ca 4000.og det er slett ikke galt. med 380n på denne kommer det til og bli likt ca. Tipper det ikke er langt i fra det samme som du har i m50n.? finst ikke problem og kjøre bane med det registret. Kansje jeg ska kjøre dragrace og jeg.hehe :D Bilen som har rekorden i benken på ppf er en m5 3.6 med garrett gt4788. 88mm komphjul. og rykte på seg for og være en treig turbo. den hadde 0,5 i ladetrykk på 3000 i dynapacen. bremsa 1068 hjul hk på 2bar tror jeg det var.

S38 er en motor du kan ha sykt stor turbo på uten og få spesielt dårlig respons.Og så har den bra med sugehk før turboen spooler og. Di som har prøvd eller sittet på e30n jeg hadde klaget ihvertfall ikke på responsen i den. og det blir ikke noe verre i denne. (Så blir jakten på 900 hjul hk litt lettere med denne 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette er en stor motor. I e30n hadde jeg bw 475. denne hadde det største eksoshuset. a/r 1,33. 380n får 1.25. Med e30n hadde jeg bra med ladetrykk fra 3000, og fult på ca 4000.og det er slett ikke galt. med 380n på denne kommer det til og bli likt ca. Tipper det ikke er langt i fra det samme som du har i m50n.? finst ikke problem og kjøre bane med det registret. Kansje jeg ska kjøre dragrace og jeg.hehe :D Bilen som har rekorden i benken på ppf er en m5 3.6 med garrett gt4788. 88mm komphjul. og rykte på seg for og være en treig turbo. den hadde 0,5 i ladetrykk på 3000 i dynapacen. bremsa 1068 hjul hk på 2bar tror jeg det var.

S38 er en motor du kan ha sykt stor turbo på uten og få spesielt dårlig respons.Og så har den bra med sugehk før turboen spooler og. Di som har prøvd eller sittet på e30n jeg hadde klaget ihvertfall ikke på responsen i den. og det blir ikke noe verre i denne. (Så blir jakten på 900 hjul hk litt lettere med denne 8) )

Høres ut som et spennende mål, skal bli morsomt å se papirer på denne 8):applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kanskje det råeste prosjektet jeg noengang har sett inne her, utrolig rått at du bruker e21.

Hvor tung tror du denne blir når du er ferdig? Håper den er klar til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette er en stor motor. I e30n hadde jeg bw 475. denne hadde det største eksoshuset. a/r 1,33. 380n får 1.25. Med e30n hadde jeg bra med ladetrykk fra 3000, og fult på ca 4000.og det er slett ikke galt. med 380n på denne kommer det til og bli likt ca. Tipper det ikke er langt i fra det samme som du har i m50n.? finst ikke problem og kjøre bane med det registret. Kansje jeg ska kjøre dragrace og jeg.hehe :D Bilen som har rekorden i benken på ppf er en m5 3.6 med garrett gt4788. 88mm komphjul. og rykte på seg for og være en treig turbo. den hadde 0,5 i ladetrykk på 3000 i dynapacen. bremsa 1068 hjul hk på 2bar tror jeg det var.

S38 er en motor du kan ha sykt stor turbo på uten og få spesielt dårlig respons.Og så har den bra med sugehk før turboen spooler og. Di som har prøvd eller sittet på e30n jeg hadde klaget ihvertfall ikke på responsen i den. og det blir ikke noe verre i denne. (Så blir jakten på 900 hjul hk litt lettere med denne 8) )

Om du klarer å få 0.5bar allerede på 3000 og fullt (ca 1.5bar?) på 4500 så er det jo veldig bra da! :) Viste ikke at du hadde sett deg eit så høyt mål som 900whp, men blir vel alltid sånt at mye vil ha mere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fullt på 4500 a på e30n ihvertfall. Med STORT eksoshus. Og denne ska ikke bli noe værre. Heller bedre. Skal og kjøre 500 o/min høyere turtall på denne. Har handla ppf ventilfjær kit. Målet er 900whk på racefuel ja. er blitt avhengig desvere :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...