Gjest Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Dette er vel kanskje det råeste prosjektet jeg noengang har sett inne her, utrolig rått at du bruker e21.Hvor tung tror du denne blir når du er ferdig? Håper den er klar til sommeren Takk for det ja Ja har altid vert svak for e21.Min første bil etter jeg fikk lappen var en e21 323 som jeg Stappa i en m30b35. Så det er vel noe med det.Vekta håper jeg ikke overstiger 1100kg. Noe jeg tror går. Så den blir sikkert leken
Gjest Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Hei,Dette blir bare råere med tiden ser det ut for . Mvh Ja det har en tendens til og skli ut litt. Men det er jo gøy og.
Turbo Touring Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 hehe, blir fort sånn ja . Gleder meg vilt til og se dette i aksjon Mvh Rune
jsf Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Ser ut som et knall prosjekt dette. Har du bilder av bredding? Hva som må til for å bruke e28 bakstilling? Mye modifisering? Stå på med godt arbeid. Dette blir bra
Gjest Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Jeg skal uti verkstedet en runde i kveld. kan ta noen bilder da. vil ikke si det var mye mod for og få den til og passe. korta den inn litt bare=)
Gjest Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Har nå bygd om begge fjørbeina, sveisa inn nye topper på fjørtårn runt om, korta inn e28 bakstillinga og bredda bilen slik att acs hjula fikk plass. Så nå står den med xyz coilovers beregna for e30 runt om og med e28 535 bakstilling.(mye hopkok) Nå blir det og sveise ferdig gulv/tunnel og bygge bur. Flytta bilen lengere inn i verkstedet å. litt bedre lys der. Breddinga er ikke ferdig foresten. har igjen og sveise inne i hjulhusa. Litt bilder da.(mobil bilder med sprukket kamera glass) Ser her att vektfordelinga ikke kommer til og bli helt feil.Motor flytta ca 30cm bak. Feit over ræva blir den. Passe diskre bredding. Kjøpte meg ett passelig stort gasspjeld.100mm slangeansluttning Ser bildene ble drit. neste gang tar jeg med kameraet.
Markus E30 Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Det her blir heeelt vilt! Stå på! Gleder meg til å se den ferdig
Gjest Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 Takker=) Er fornøyd med stuket ja. Blir litt sån racerbil med stance stuk=)
NBCustom Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 fy faen, dette er det råeste prosjektet på hele bimmers, uten noe som helst tvil... race-retrobil med stance, det kan vel strengt tatt ikke bli bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå