winchester Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Håper på det samme, utrolig kjipt å miste alle bilder, tråder og personlige meldinger..
Turbo Touring Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Skjer det noe her da ? Lurer litt på det samme . De bilder og oppdateringer som blir lagt ut er en virkelig inspirasjonsboost Mvh
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Jørgen skrev i E21-oppsamlingstråden at han dropper å legge ut bilder før bilen er ferdig, så tror ikke det kommer til å være så mye oppdateringer gitt..
Jørgen-A Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Jørgen skrev i E21-oppsamlingstråden at han dropper å legge ut bilder før bilen er ferdig, så tror ikke det kommer til å være så mye oppdateringer gitt.. Stemmer det. Når brukernavnet mitt forsvant, forsvant og alle innleg inkl bilder som jeg har lakt ut her.Og da ble jeg litt lei.Hele e30 tråden og alt.JÆVLIG iriterende. Det skjer mye med bilen og jeg kommer til og lage en ny tråd med oppsumering av alt når jeg har kommet litt lengere på vei
winchester Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Høres bra ut, skal bli morsomt å se før og etter bilde.
Kristian Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Jørgen skrev i E21-oppsamlingstråden at han dropper å legge ut bilder før bilen er ferdig, så tror ikke det kommer til å være så mye oppdateringer gitt.. Stemmer det. Når brukernavnet mitt forsvant, forsvant og alle innleg inkl bilder som jeg har lakt ut her.Og da ble jeg litt lei.Hele e30 tråden og alt.JÆVLIG iriterende. Det skjer mye med bilen og jeg kommer til og lage en ny tråd med oppsumering av alt når jeg har kommet litt lengere på vei det er forståelig! merkelig at ikke admin har fått ryddet opp i dette. gleder meg villt til å se denne med full hjulspinn på treff
Turbo Touring Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Mkay, leste om dette med at du hadde mista brukernavn og hele greia. Forbanna synd det der, får bare vente i spenning til det kommer noe . Lykke til ivertfall Mvh Rune
M3 Yngve Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Sånn er data da Jørgen, men ikke vær så sær nå da, og legg ut litt bilder å innfo.
NBCustom Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Sånn er data da Jørgen, men ikke vær så sær nå da, og legg ut litt bilder å innfo. x2
|Ole| Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Sånn er data da Jørgen, men ikke vær så sær nå da, og legg ut litt bilder å innfo. x2 x3
ealoken Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Sånn er data da Jørgen, men ikke vær så sær nå da, og legg ut litt bilder å innfo. x2 x3 x4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå