Gå til innhold

JAAS-e21 s38 turbo.

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har hatt e21 me 3,5 så jeg vet att di har noe snodie kjøregenskaper org. Di er meget tunge der fremme. Men med motoren så langt bak som her blir d bra tror jeg. Så skal jo ikke understellet være helt org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den bilen jeg synes er finest utseende messig akkurat, men tar med at den der som var raskest i danmark i flere år var en E21:-) Så gir deg tvilen til gode. Der at du igjen får kommentarer på at du bruker denne motoren. Synes du gjør helt riktig jeg! Alle kan kjøpe seg motor og får den trimmet hos ess, det tøffe her er jo at du/ dere gjør alt sjøl og det til gangs. Blir spennende å se hvor dette ender, ser du vil gå for en litt mindre og mer effektiv turbo, noe jeg har tenkt fra starten på min egen bil. Men har ikke enda helt bestemt med for hva jeg skal kjøpe. Har grublet litt på en gt 4088 med middels stort eksos hus, men veldig fornøyd med turbonetics og selv om de er veldig dyre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det bestilt bur. Det blir sveisa fra tårn til tår i denne med rør i hytt og gevær=)

Og på torsdag drar jeg til kristiandsund for og hente en e21 til. Delebil etter planen.Men får se tilstanden på den, mulig det blir den jeg bruker som objekt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det bestilt bur. Det blir sveisa fra tårn til tår i denne med rør i hytt og gevær=)

Og på torsdag drar jeg til kristiandsund for og hente en e21 til. Delebil etter planen.Men får se tilstanden på den, mulig det blir den jeg bruker som objekt og.

e21 delebil i krsund?

rått prosjekt tror du kommer til og slite med feste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e21 delebil i krsund?

rått prosjekt tror du kommer til og slite med feste!

Hvem som har den er selvfølgelig hemmelig :)

så ikke unge herr vatn slår kloa i den :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...