M3 Yngve Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Legg disse gamle "big blokk" motorene på hylla nå da, og prøv noe mere moderne. S62 som sugis oppi der, med vanos blokk og sprut. Det hadde vøri nokko det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 må følge med her ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Tror dette kan bli nesten ikke kjørbart faktisk. e sprek 2,3 er jo nok i desse bilene. spant ut 3 gir på min gamle lett. ;P c-1 bremsen er et must seff. Men tror nok den bli hysterisk med den masina ja. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 jeg har hatt e21 me 3,5 så jeg vet att di har noe snodie kjøregenskaper org. Di er meget tunge der fremme. Men med motoren så langt bak som her blir d bra tror jeg. Så skal jo ikke understellet være helt org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Blir artig og se=) du har jo gode meritter=) ja,litt funny vektfordeling på e21 ja;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 råeste prosjektet på forumet gleder meg til å følge progresjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Takk for det. Det kommer til og skje mye fremover nå da m3n ble solgt. Skal prøve og oppdatere ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 tøft prosjekt;) blir spennende å se slutt resultat:) Følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Dette blir nok bra, e21 er gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Er ikke den bilen jeg synes er finest utseende messig akkurat, men tar med at den der som var raskest i danmark i flere år var en E21:-) Så gir deg tvilen til gode. Der at du igjen får kommentarer på at du bruker denne motoren. Synes du gjør helt riktig jeg! Alle kan kjøpe seg motor og får den trimmet hos ess, det tøffe her er jo at du/ dere gjør alt sjøl og det til gangs. Blir spennende å se hvor dette ender, ser du vil gå for en litt mindre og mer effektiv turbo, noe jeg har tenkt fra starten på min egen bil. Men har ikke enda helt bestemt med for hva jeg skal kjøpe. Har grublet litt på en gt 4088 med middels stort eksos hus, men veldig fornøyd med turbonetics og selv om de er veldig dyre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Når du tenker å ha denne ferdig da? Tror dette blir grisetøft:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Planen er att den skal stå ferdig til våren. men vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 I dag ble det bestilt bur. Det blir sveisa fra tårn til tår i denne med rør i hytt og gevær=) Og på torsdag drar jeg til kristiandsund for og hente en e21 til. Delebil etter planen.Men får se tilstanden på den, mulig det blir den jeg bruker som objekt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 I dag ble det bestilt bur. Det blir sveisa fra tårn til tår i denne med rør i hytt og gevær=)Og på torsdag drar jeg til kristiandsund for og hente en e21 til. Delebil etter planen.Men får se tilstanden på den, mulig det blir den jeg bruker som objekt og. e21 delebil i krsund? rått prosjekt tror du kommer til og slite med feste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 I dag ble det bestilt bur. Det blir sveisa fra tårn til tår i denne med rør i hytt og gevær=)Og på torsdag drar jeg til kristiandsund for og hente en e21 til. Delebil etter planen.Men får se tilstanden på den, mulig det blir den jeg bruker som objekt og. e21 delebil i krsund? rått prosjekt tror du kommer til og slite med feste! Hvem som har den er selvfølgelig hemmelig så ikke unge herr vatn slår kloa i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå