Gå til innhold

JAAS-e21 s38 turbo.


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror det kommer til og gå veldig bra og ratte denne med mye effekt jeg.Vild blir den sikkert men den får bedre vekt fordeling enn e30`n. Modifisert forstiling og e30 bakstilling med coilovers runt om. Så vi får se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg og.Håper jeg rekker og gjøre den ferdig til våren. Den skal se orginal ut med fine klassiske hjul. Planen er og lakke den skyline gunnmetal grå. Tror det blir litt fremgang neste uke så da blir det flere bilder.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg henta meg enda en e21. 82 mod 316.! den viste seg og være bedre enn den jeg hadde fra før. så det blir og bygge på den. Kommer bilder ettrehvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir det moro å følge med på fremover. Er jo litt over middels E21 entusiast, og synes det er moro at det dukker opp noen prosjekt og biler rundt om.

Av rundt 60 e21 som møtte opp i nederland var det en med 3,5 motor, men mange bra biler. Skal bli spennende å se hva du får ut av din E21.

Tror de har begynnt å jobbe med min der nede. Den hadde 250hp med 58% lekkasje på 4 av sylindrerne og 18 på de 2 siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det bestilt bur. Det blir sveisa fra tårn til tår i denne med rør i hytt og gevær=)

Og på torsdag drar jeg til kristiandsund for og hente en e21 til. Delebil etter planen.Men får se tilstanden på den, mulig det blir den jeg bruker som objekt og.

e21 delebil i krsund?

rått prosjekt tror du kommer til og slite med feste!

Hvem som har den er selvfølgelig hemmelig :)

så ikke unge herr vatn slår kloa i den :rompe:

har vell nokk armo om jeg ikke skal ha meg en e21 og:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den må bli mørke grå. Passer bra på ett gammelt tidløst karoseri. Nå har jeg hørt etter deg yngve og bestilt meg en 99mod 530d kasse :D Blir gøy og se hvordan den holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...