Gå til innhold

JAAS-e21 s38 turbo.


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha sett det forrige prosjektet ditt så kan ikke dette bli noe annet enn bra! Gøy og se at du våger og satse på E21 er ikke mange av de som er byggd med slike krefter du har planer om så skal bli spennende og se.. Tror det kan bli bra med å flytte motoren bakover som du har planer om og en 5 serie bakvogn for å få litt mere tyngde bak.

Abonerer fra nå av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med positive komentarer=) Blir spent og prøve denne doningen ette mapping ja. Blir sikkert ganske vill. men i teorien skal den bli bedre enn e30n med tanke på vekt fordeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete...trur eg må finne meg en annen jobb slik at eg også får tid til å jobbe med bilen,ser ut til at det går relativt fort fram med denne :applause:

Spent på fremgangen her!

Hvordan er dette sprutet ditt mht funksjoner og brukervennlighet kontra f.eks Autronic/Vipec/Haltech?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 trinns ja.Bør tåle en del da den vanlige tds kassa og tåler masse.

e36cab1: her må det bli mye framgang fremover ja. Bilen skal stå ferdig til det første gatebiltreffet så=)

Den største grunnen til stor fremgang er att jeg sitter igjen en del penger etter e30 salget. Det går mye fortere og bygge bil når man har alt av deler til den. når jeg bygde e30n måtte jeg spare mye og ta tiden til hjelp for og kjøpe det jeg trengte. Veldig godt og slippe det nå kjenner jeg.Ang sprutet kjøpte jeg dette pga att vi har en meget god dialog med geir haugen(han som mapper bilene våre) på bjørnstadbil og han annbefaler dette.+ Att jeg hadde electromotive på e30n og det slo ikke feil noen gang. Ang funkjoner har dette det man trenger syns jeg. Har ikke peiling på hvordan det er i forhold til autronic og vipec da jeg ikke har prøvd noen av di. Men jeg går ihvertfall for electromotive basert på egen erfaring fra min egen e30 og anders sin. går og to andre turbobimmere her i bygda den ene med tec2 og en med tecgt som ikke har hadt noe problemer med sprutet.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess yngve. den heter gs5-39dz. 5 trinns ja og står i e39 og e46 med m57 motor. 35mm aksel inn og enda større hardy på ut aksel. 6 trinns kassa heter GS6-53DZ.den har en annen spline og. den er litt vanskelig og finne da den ikke kom før 2004 og di fleste av disse bila den kom i ble solgt med autolat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 trinns ja.Bør tåle en del da den vanlige tds kassa og tåler masse.

e36cab1: her må det bli mye framgang fremover ja. Bilen skal stå ferdig til det første gatebiltreffet så=)

Den største grunnen til stor fremgang er att jeg sitter igjen en del penger etter e30 salget. Det går mye fortere og bygge bil når man har alt av deler til den. når jeg bygde e30n måtte jeg spare mye og ta tiden til hjelp for og kjøpe det jeg trengte. Veldig godt og slippe det nå kjenner jeg.Ang sprutet kjøpte jeg dette pga att vi har en meget god dialog med geir haugen(han som mapper bilene våre) på bjørnstadbil og han annbefaler dette.+ Att jeg hadde electromotive på e30n og det slo ikke feil noen gang. Ang funkjoner har dette det man trenger syns jeg. Har ikke peiling på hvordan det er i forhold til autronic og vipec da jeg ikke har prøvd noen av di. Men jeg går ihvertfall for electromotive basert på egen erfaring fra min egen e30 og anders sin. går og to andre turbobimmere her i bygda den ene med tec2 og en med tecgt som ikke har hadt noe problemer med sprutet.=)

Jeg gikk også over til Electromotive tech gt, etter mye problemer med haltech. Har fungert perfekt etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja haltech har jeg lite tro på. I dag har jeg sveisa enda mere rust........ begynner og ble litt lei av det nå.Men snart ferdig da. Fikk og valsa begge hjulbuene bak slik att hjula fikk god plass. Syns nesten det er bedre plass i disse hjulhusa enn i e30. Måtte prøvemontere hjula igjen bare for og se. Jeg må si jeg liker stuket på den :wink:

Så langt opp i hjulhuse må di får og ta borti :)

ofwk647rdaw9j2b6vf9g.jpg

ca kjørehøyde tror jeg. Kansje litt lsvere.

ma0g7qy5m728busxw259.jpg

xezst9b7tk3dpnp10vfq.jpg

u8qnty23znjygeuzyfjq.jpg

Og ett bilde av en tds zf som jeg sveisa om i dag. Skal på min gamle m3. Som den nye eieren kjørte til helvete 3. giret på på tur hjem :D

1xczcefqvthsq1p3useg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...