Gå til innhold

bmw emblem fjerning og lakkering


Mikkel
 Share

Anbefalte innlegg

Har løst og fjerne di Bmw emblemene på panseret og koffert luken. men hva er best å bruke til og fylle med?

har også planer om helakkering av biln. mye liter lakk bruker dere til dette? også klarlakk/grunning?

2dørs bmw e30.

å jeg tenkte jeg skulle pusse opp di orginale Bmw lettmetall felgene jeg har. di skal bli grå/silver eller noe slikt.

trenger en farge kode og bilde vis noen har. skal bli vinterfelger da så dyr lakk trenger man nåkk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du allerede har tatt av emblema så vil du legge merke til at de er festet med to gummiknotter, erstatt disse så sitter de ;)

hæ? :?

Den beste måten å få gjevnet over hullene til emblemene er med tinning, men det er det vel ikke mange som driver med lenger har jeg inntryk av. Det nest beste er å sveise igjen også sparkle litt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du allerede har tatt av emblema så vil du legge merke til at de er festet med to gummiknotter, erstatt disse så sitter de ;)

hæ? :?

Den beste måten å få gjevnet over hullene til emblemene er med tinning, men det er det vel ikke mange som driver med lenger har jeg inntryk av. Det nest beste er å sveise igjen også sparkle litt tror jeg :)

heeh, misforsto litt der :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med tinning, og det du burde bruke ;) gå først over med tinning, så kan du begynne og sparkle, for og få det gjevnt, men hvis du ikke har drivi med dette før, burde du få noen som kan gjøre til og gjøre det for deg, det med tinning er ikke lett hvis du er nybegynner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...