Rannem Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Hei! har hatt ett lit problem de siste ukene. Når jeg vrir om tenningen virker det som om starteren ikke vil starte bilen. Hører bare at starteren drar rundt. Ofte starter bilen nesten og jeg må hjelpe til med litt gasspådrag. Men av og til skjer det ingen ting. Andre ganger starter den på første forsøk. Hvor kan feilen ligge? Dårlige tennplugger? Mvh, Rannem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Starteren går rundt, men drar ikke rundt motoren? Innslaget som ikke slår inn kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Ja, det høres sånn ut. Hvis jeg ser at motoren drar alle reimer rundt, men fortsatt ikke starter? Hva er greia da? Har ikke sjekket dette, men har på følelsen at det er sånn.. Du har ikke bilde av hvor starteren sitter på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Har du sjekket relèet til bensinpumpa? Kan være dårlig kontakt der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Sitter mest sansynlig innerst mot torpedoveggen på høyre side under innsug. Men om reimer og alt går rundt er ikke det problemet! Får den bensin? Sjekk bensinpumpe og styringen av denne. Får du gnist på pluggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 har ikke du hatt endel probemer:)? starteren sitter ved inngangen til girkassa helt øverst sett nedenifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Jo, har faktisk hatt masse problemer... Jævli surt! Begynner å bli drit lei av å skru bil nå! Har sjekket litt mer idag. Starteren drar litt rundt før den gir seg. Virker som om den ikke slår inn? Må jeg ta av innsugsmanifoilen for å bytte starteren? Bilen sliter også til tider med å holde oppe turtallet. Dette er hvis bilen står i fri/ på tomgang? Kan dette ha noe med starteren å gjøre? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå