Just-turbodiesel Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 film jeg lappa sammen fra rånetreffet.. sorry null lyd, men får ikke lyd fra kameraet og over på pc'n, skal prøve å få fiksa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 aaah...gode minner fra kosekjøringa i bø når jeg bodde der for mange år siden..ser at ikke mye har forandra seg...hmm...feit bil du kjører forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Bø i Telemark er spesielt kjent for sin rånekultur, som blant annet er beskrevet av band som Ni Liv (tidl. Bygdabilly Band) med sanger som «Bø te Lonne på 7,20» og E-76 med «Bøgata opp og Bøgata ned». Kilde: Wikipedia... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kilde: Wikipedia... Yeah, right! Hehe... Bøgata upp, og Bøgata ned, i ein totredve-E... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Svorger'n min var forresten politi i Bø i fjor. Han gjorde stor suksess med å kjøre sakte på skrå over alle fartsdumpene med den uniformerte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 dette så jo rimelig kjedelig ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Jøss, et rånetreff i Bø uten herjing ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Jøss, et rånetreff i Bø uten herjing ? anbefaler deg at du tok turen, var mer herjing enn hele bimmers hadde klart til sammen gitt Eksploderte dekk, girkasser som tok kvelden, biler som kokte+++ det tok AV! Blei bra oppmøte på slutten også.. men filmteamet fra Oslo var planetens dårligste til å planlegge/gi beskjed osv. Hadde det heeelt supert på treffet, vokser aldri fra crusing/råning jeg i hvertfall Mye mer morro nå enn når jeg fikk lappen for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Bø er et rimelig spesielt sted ja, det skal jeg skrive under på..! Både positivt og negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Synd at slike videoer kommer opp på nett, den ene kvelden det er mye faenskap i Bø husker alle, alle de rolige kveldene husker ingen. Det der er amunisjon for sånne anti rånere som helst vil forby hele greia.... Hilsen en som tar seg et par runder roligt og fint når helga kommer Edit: Får ikke sett video'n på jobb, men det var bilder/film fra burninga? Om ikke kan vel innlegget mitt glemmes hehe.. Kanskje legge til og, at burninga foregikk på privat område, og ikke midt i gata .. Er igrunn skjeldent det er så liv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå