Gå til innhold

:SOLGT:Stor kjørekomputer komplett selges:SOLGT:

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er det sju knapper? hvis det er det så trenger du bare den ene altså hvit som kobles til instrumentpanel og til den svarte enkelt og greit. Da mangler du igjen Check modulen hvis du ikke er en av de få som er heldig og har det :P.

PS: hvis det er ønskelig kan jeg ta meg tid til og lage en norsk DIY på koble opp stor kjørekomputer fra minste ;)

Skrevet

Den som jeg selger har kabler som trengs for og koble det til. Check modulen er litt lite vits og koble opp da du må legge opp kabler til sensorer som går rundt i bilen ;)

Skrevet

er ikke så vanskelig og koble opp dette vettu ;) Jeg kan ta og lage en DIY imorgen på norsk åssen man gjør det med masse bilder ;) Jepp sender dette vettu ;) ja blir litt langt hadde vært nærmere så kunne jeg ha hjulpet deg med og koble dette opp ;)

Skrevet

Åh, det hadde vært supert! :D

Vet du hvor mye det kommer på i frakt? Rundt 100kr?

Hehe, service ;) Litt gøy å prakke litt selv også, så lenge det ikke blir for mye av det "gode".. :P

Skrevet

frakt kan variere hvis vi dropper og sende det i oppkrav og sender det med frimerke kommer det nok på 85 kroner sånn røfflig. Men alt dette kan vi da ta på PM ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...