cheron Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 800 kr og henter fremdeles selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 bump budet ligger på 800kr av cheron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hvis jeg har kjørecomp. med klokke, dato temp.. Er det den lille? Må jeg inn med annet ledningsnett for å inn med den store? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 er det sju knapper? hvis det er det så trenger du bare den ene altså hvit som kobles til instrumentpanel og til den svarte enkelt og greit. Da mangler du igjen Check modulen hvis du ikke er en av de få som er heldig og har det . PS: hvis det er ønskelig kan jeg ta meg tid til og lage en norsk DIY på koble opp stor kjørekomputer fra minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Ja, det er 7 knapper. Okei, hvor får jeg kjøpt slike deler, og MÅ jeg ha Check modulen? :b Kan sikkert være greit å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Den som jeg selger har kabler som trengs for og koble det til. Check modulen er litt lite vits og koble opp da du må legge opp kabler til sensorer som går rundt i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Okei, så du har alt som trengs med andre ord Okei, da tror jeg jeg dropper det med det første :b Hvor ligger Sola i landet? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 jepp har det du trenger for og koble opp dette utenom Checkmodul. Sola ligger i Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Okei:) Er det vanskelig å koble opp eller klarer de fleste dette? :b Okei Da blir det litt langt å kjøre.. Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 er ikke så vanskelig og koble opp dette vettu Jeg kan ta og lage en DIY imorgen på norsk åssen man gjør det med masse bilder Jepp sender dette vettu ja blir litt langt hadde vært nærmere så kunne jeg ha hjulpet deg med og koble dette opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Åh, det hadde vært supert! Vet du hvor mye det kommer på i frakt? Rundt 100kr? Hehe, service Litt gøy å prakke litt selv også, så lenge det ikke blir for mye av det "gode".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 frakt kan variere hvis vi dropper og sende det i oppkrav og sender det med frimerke kommer det nok på 85 kroner sånn røfflig. Men alt dette kan vi da ta på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå