Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 imponerende.. men linken funker ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 se der ja. kan ikke si at det viser så veldig mye, men ser at den er sprek ja. gjorde det enkelt og sendte en mail til ess, dersom de har ei fil som gir nok stoff til 270 så er det godt mulig jeg kjøper den for å prøve, virker helt "fantastisk", om ikke jeg da allerede har montert nytt element. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Men litt usikker på om det er forskjellig pumpe på opel og bmw. Kan det være sånn at opelen kan gi mere diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 tviler veldig på det. ser ikke grunnlaget for det. men kan jo være. begge har ei vp37 pumpe. om opelen har delenr som begynner på 0460 så har den også 10mm element. men om han har bytta pumpe eller pumpe element så forklarer jo det det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Skal sjekke ut delenr. Har en opel motor stående på pall. Er jo strengt tatt opel jeg kjører nå og. Solgte jo tds`n. Men fortsatt så sliter jeg med bilen min da. Trur jeg har den motoren i norge med styggest gange. Kjøpte også en opel til som har gått 415000 km. Går som ei klokke. Så disse motoren holder lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 bare så det er klart, siden det blir sagt så mange ganger, jeg mener at motoren er kjempe den, jeg de holder lenge, noe av det beste bmw har hatt. ja de kan trimmes en del. min har vel nesten ikke hatt en dag der den ikke har vært på 5000, og den går fint den. men stygg gange om det ikke er mekaniske lyder, så snakker vi jo tenning... for mye fortenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 På søndag henter jeg den bilen på filmen. Så da får vi se åssen den går Var vist bytta pumpe. Så orginal leverer ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 se der ja.. gratulerer med ny bil da kan vi vel fint avkrefte at et 10mm element leverer nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Ble ikke noe bil gitt. Var jo bare dritten.. Gikk nok bra en gang i tiden. Men var så sliten at det ikke var noe og ha. Og gikk ikke noe bedre enn bilen jeg har. Bare litt annet register. Men pumpa var faktisk ikke byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå