Gå til innhold

Caddy 02 selges. SOLGT KAN SLETTES!

BimmerE46
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger du en god og ikke minst tøff arb bil, eller hundebil, eller bare bil nr 2, så er dette bilen. Inkl omregistrering. Og ekstra xenon pærer.

Selger en VW Caddy 2002 mod, som har gått 140.000 straks.

Reg reima er bytta samt vannpumpa. 1,4 bensin med latterlig lav forsikring, og drivstoff forbruk. Og med setevarmere er denne en fryd å kjøre.

Bilen er STRØKEN innvendig, kun en liten slitasje i førersete som ikke synes med en gang. Og setene er IKKE møkkete på denne :D Varerommet er meget pent, og uten skader. Bilen har noe rustflekker bare, kun få (3-4) flekker rundt hjulbue som kan taes snart så er den 100%

Bilen er EU godkjent til 31.10.2010

Bilen selges fri for heftelser.

Nye framskjermer er montert, (ikke byttet pga skade), kun dårlig forsøk på valsing :)

Bilen har FK justerbart senk foran, og bare vanlig senk bak. Koni dempere. Og fete 18" felger med SPLITTER nye sommerdekk. 215-35-18 Bilen er herlig å kjøre, stiv og stødig, er bare moro å kjøre i svinger med denne.

Rockford fosgate 12" mellom setene, og forsterker under sete, og Pioneer cd spiller, god og fin lyd i den lille kupeen.

Xenon i nærlys

Xenon i fjernlys

Xenon i tåkelys

Xenon til og med i ryggelys :)

Bilen er kostet på store summer, og har nylig utført service, med oljebytte og filtere, samt plugger til 940 kr.

Pris på denne med felgene og omreg er 45.000, og selges som den står evt om jeg får tid så lakkeres skjermene. Reklamen på bildene fjernes før levering, (hvite feltene på bilen)

For mer info ring meg på 40494853, eller PM her.

Flere bilder kan også sendes på mail.

Generelt om bilen:

God å kjøre, ingen ulyder, god stand på motor og gir. Blir fort varmt og godt i kupeen, og alt av det elektriske fungerer.

Gi gjerne et fornuftig bud.

2y65lg3dzam6vg1xuojx.jpg

Bare fjernet litt reklame, ikke noe annet ;)

ox6pzhh1r59dspq3p3a2.jpg

nye bilder

wzzslvfxp90xnsas2h92.jpg

bbc6i74v57rk3o70hxar.jpg

ikvq98rj0o9qlwikaxne.jpg

35zn7a0v0mxfi350sn8t.jpg

mjsnaw61pz0jnezqxtvt.jpg

betve8xvy1svysd9u38m.jpg

r9q2ku0h8tbm2vimkpnt.jpg

tawcdjymb6cjej3og1g3.jpg

9fh1ix3hzwbdewwk1p8x.jpg

crx7nzdqcs7qe12ddgml.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du og den utskiftinga di ;) Blir det e39 en av dagene nå da :)

:D Er jo egentlig en e39 stv jeg trenger ja. Men finner bare ikke en som jeg liker enda. Men vurderer jo andre biler også så lenge.

Så har du en for hånd eller veit om en grei E39 stv så er det bare å si fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...