BimmerE46 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Trenger du en god og ikke minst tøff arb bil, eller hundebil, eller bare bil nr 2, så er dette bilen. Inkl omregistrering. Og ekstra xenon pærer. Selger en VW Caddy 2002 mod, som har gått 140.000 straks. Reg reima er bytta samt vannpumpa. 1,4 bensin med latterlig lav forsikring, og drivstoff forbruk. Og med setevarmere er denne en fryd å kjøre. Bilen er STRØKEN innvendig, kun en liten slitasje i førersete som ikke synes med en gang. Og setene er IKKE møkkete på denne Varerommet er meget pent, og uten skader. Bilen har noe rustflekker bare, kun få (3-4) flekker rundt hjulbue som kan taes snart så er den 100% Bilen er EU godkjent til 31.10.2010 Bilen selges fri for heftelser. Nye framskjermer er montert, (ikke byttet pga skade), kun dårlig forsøk på valsing Bilen har FK justerbart senk foran, og bare vanlig senk bak. Koni dempere. Og fete 18" felger med SPLITTER nye sommerdekk. 215-35-18 Bilen er herlig å kjøre, stiv og stødig, er bare moro å kjøre i svinger med denne. Rockford fosgate 12" mellom setene, og forsterker under sete, og Pioneer cd spiller, god og fin lyd i den lille kupeen. Xenon i nærlys Xenon i fjernlys Xenon i tåkelys Xenon til og med i ryggelys Bilen er kostet på store summer, og har nylig utført service, med oljebytte og filtere, samt plugger til 940 kr. Pris på denne med felgene og omreg er 45.000, og selges som den står evt om jeg får tid så lakkeres skjermene. Reklamen på bildene fjernes før levering, (hvite feltene på bilen) For mer info ring meg på 40494853, eller PM her. Flere bilder kan også sendes på mail. Generelt om bilen: God å kjøre, ingen ulyder, god stand på motor og gir. Blir fort varmt og godt i kupeen, og alt av det elektriske fungerer. Gi gjerne et fornuftig bud. Bare fjernet litt reklame, ikke noe annet nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Denne selges til første mann/dame med pengene. Og inkl omreg på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 vil ikke ha e36 is da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Kan alltids se på bilen jeg send meg litt info om bilen og bilder på pm da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 Oppdatert i første post. Det er rockford fosgate 12" sub mellom setene, og forsterker under sete, så det er god lyd i bilen Bud mottas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 du og den utskiftinga di Blir det e39 en av dagene nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 du og den utskiftinga di Blir det e39 en av dagene nå da Er jo egentlig en e39 stv jeg trenger ja. Men finner bare ikke en som jeg liker enda. Men vurderer jo andre biler også så lenge. Så har du en for hånd eller veit om en grei E39 stv så er det bare å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 står pris i annonsen da, men du kan gi bud også står det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Flere bilder kommer inn begynnelsen av neste uke tenker jeg. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 God varebil venter på å bli brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 hadde den bare kostet 30000 mindre, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Da må du nesten se på finn på noen 98-99 modeller med rust Men du er jo velkommen som andre til å legge inn et fornuftig bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hehe er nok klar over det denne bilen er absolutt verdt 50 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Det er bra,. For bilen er i bra stand, og selges pga behov for 5 seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå