Gjest Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Har sjekket litt ang forskjellen på motorene. Fra 96 til 97 er e39 535i levert med 235hk. fra 97 til 03 er de levert med 245hk. Tok utskrift fra autodata av begge modellene og sammenlignet dem og da kom jeg frem til at de har begge har felles tenning og bensin styring noe som er vanlig, men betegnelsen på motorstyringen var ikke det samme på dem. 235hk hadde me5,2 og 245hk hadde me7,2. Lurer på om det bare er og bytte motorstyringen for og øke effekten. Noen som vet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Litt out of topic, men ettersom min er produsert 10/97, altså en 98 modell. Er bilen min da utrustet med 245hk motoren..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Opp og hopp. Dette må jo kunne bekreftes av en eller annen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå