haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 jasså, du var her og ja.. jeg og anders vinka og styra fært for å vise att du burde stoppe.. godt det gikk såpass bra som det gjorde da... Hehe, så dere vinka, men hadde null brems;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 såpass... kjedelig uansett.. men godt det gikk "såpass" bra som det gjorde da.. hele bilen kunne vært utbrent hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 såpass... kjedelig uansett.. men godt det gikk "såpass" bra som det gjorde da.. hele bilen kunne vært utbrent hehe Ja, kunne vært mye værre, ja. Planen er å få den klar til høsttreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 håper på å kanskje kunne ta turen oppover da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Eneste bilde jeg har av den når den nesten ikke var rengjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Kjedelige greier, men bra du fikk stoppet det før det var for sent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Fant et til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 ai får frysninger når jeg ser slikt.... tok nesten fyr i min m3 på fredagen så kjenner følelsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 ai får frysninger når jeg ser slikt.... tok nesten fyr i min m3 på fredagen så kjenner følelsen der. Ja, jeg ser den! Kan fort gå utrolig mye værre! Var nok tectyl som tok fyr til meg. Hvis en dyse løsner eller generelt bensinsystemet lekker. Da er det nok for værre å få kontroll over flammene. Her er et gladbilde fra fredagsmorgen, mosjøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 ai får frysninger når jeg ser slikt.... tok nesten fyr i min m3 på fredagen så kjenner følelsen der. Ja, jeg ser den! Kan fort gå utrolig mye værre! Var nok tectyl som tok fyr til meg. Hvis en dyse løsner eller generelt bensinsystemet lekker. Da er det nok for værre å få kontroll over flammene. Her er et gladbilde fra fredagsmorgen, mosjøen! olje toppa forsvant på min, med resultat, MYE olje på rød glødende turbo og grenrør etter 3 runder. hadde brann slukker i bilen men slapp heldig vis og bruke den, olje brann er ikke lett og få slukket, men det gikk bra. ble bare en pokkers til vaske jobb og grilling av turbo jakken om natta lykke til med oppbyggingen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Aiaiai, den er kjedelig, godt det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Gode burgere på den bensinstasjonen... men ingen Sandra Lyng Haugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Gode burgere på den bensinstasjonen... men ingen Sandra Lyng Haugen Så sant så sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Kjipt med brann, men det blei jo en jævla rå film da Lykke til med vaskinga forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Kjipt med brann, men det blei jo en jævla rå film da Lykke til med vaskinga forresten Jepp, den er litt lei.. kunne vell ikke hatt bedre vinkel på filminga, egentlig Nå blir det ribbing av alt og bygging av bur/nytt ledningsnett. =) Skal få opp noen bilder i morgen. har fjernet asfaltmatter og dash ++. Så skal buret inn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå