Gå til innhold

Interesse for flocking i Oslo området? OPPDATERING


Silverboy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Absolutt minimumet er som tidligere skrevet 8, og da drøyt 1600 pr dash. og hvis alle som har meldt sin interesse også står med pengene klare den dagen det går av stabelen så er det nå 7 stk totalt.

Dvs mangler 1 og absolutt ingen som "ikke møter".. (og det skal vel litt til ;) )

Sånn jeg ser for meg at det blir videre er at

når vi når riktig antall (som jeg synes bør være 10) så velges en dato, så melder man seg på bindende ved at vi legger inn ett forskudd på "reisekosten" (ca 300kr pr pers) og som selvfølgelig er inkludert i totalen på ca 1600kr) og resten betales på flockingsdagen.

Delene må leveres klargjort og rengjort slik at det bare er å ta siste avtørkningen på stedet før flocking.

Farge må være avklart ved endelig påmelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorda er det med vasking ? får man flekk ved søl av eks brus osv? basser den for dører osv....... hvor mye kan det koste for flocking i hele bil..tenker e34

Hele bilen innvendig blir litt i underkant av 10.000kr. Da er det dash, dører, tak, paneler etc.

Om du spesifiserer hva som er interessant så skal jeg få til en pakkepris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen problem. Men husk at du må stå for returfrakten også da :)

Er vel kanksje noen på forumet her som skal Mandal - Oslo / Moss eller andre veien også?

Om det skal post sendes så er det nok best å pakke det i en ekse, slik at det kan returneres i samme eske. Og ikke minst være best mulig beskyttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...