Gå til innhold

Interesse for flocking i Oslo området? OPPDATERING


Silverboy
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Grunnet brann og vannskader i lokalene der dette skulle utføres så ser det ut til at gruppekjøpet må avlyses :( Dersom noen andre har lokaler som er egnet så gi beskjed. Trenger rundt 15 grader temp ihvertfall, og brukelig med bra plass :)

Hvis dette virkelig ødelegger planer og prosjekter, gi meg beskjed så skal jeg se om jeg kan være behjelpelig med å løse det på smidigst mulig måte.

Er i dialog med en som driver med flocking rundt ett "gruppekjøp" på flocking av dashbord osv.

Det vil eventuelt finne sted i Oslo området, og vil bli gjennomført ved en "flockesession" der mange blir tatt fortløpende en bestemt dag i løpet av høsten.

Finnes det interesse for noe slikt?

Priser og slikt kjommer jeg tilbake med, men vi ligger ann til rundt 1500-1700kr for ett dash..

Det avhenger jo litt av hvor mange som er interessert. Da det skal "flys inn" en som gjør dette :)

UPDATE: Dato var satt til 05. dec 09, men da dette virket for tidlig for de fleste så flyttes dato til 06. februar 2010! Påmeldingsfrist 16.01.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er flocking? Vil det si å trekke dashbordet i skinn? Isåfall er jeg svært interessert dersom resultatet er upåklagelig! :)

Flocking er en overflatebehandling der man elektrostatisk sprøyter nylon eller rayon tråder på en overflate dekket med klebestoff. Siden man lader fibrene elektrostatisk vil disse treffe overflaten stående og skape en velour lignende overflate. En kvadratcentimeter kan dekkes av hele 25.000 slike fibre. Flocking brukes i rally og race sammenheng ofte på dashbord og interiørdeler da overflaten hindrer lysrefleksjon. Det finnes et utall farger å velge mellom. Men bruker epoxybaserte klebestoffer som gir en meget slitesterk og holdbar overflate. Men blander og fargepigmenter i for å sørge for en heldekkende og fargeekte overflater. Det er stort sett kun fantasien som setter grenser for hvor man kan benytte flocking. ;)

Jeg har det i M3en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, beige går fint, og en drøss andre farger (rosa, grønt, gult, blått, signalfarger, grått, brunt etc etc), men farge må være avklart minst en uke i forveien.

Absolutt minimum er 8 dashbord (eller tilsvarende store jobber) for å få til dette. Da havner prisen på drygt 1600kr ser det ut til.

Basskasser og andre bilstereobygg er jo dette også veldig egnet for. Kan jo selvfølgelig ta ting som ikke har med bil å gjøre også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...