Gå til innhold

Spørsmål angående dekk dimm på E36, med 18' felger.


FeTTy
 Share

Anbefalte innlegg

Finner ikke 235/35-18 i "billig dekk" så har mere lyst på noe annet feks 235/40-18. Vill det være mye forskjeld? 35 er nesten dobbelt så dyrt som 40.

Har tenkt å kjøpe nangkang dekk fra dekkonline.com, har bra erferinger med de fra før..

Håper at det blir bra ja :D

Kan knipse noe bilder ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

225/40/18 er et bra alternativ. men kan vær lett for at dn subber om det er mykt understell (fram).

alt er avhengig av senking å hvor solide dempere som er i bruk å impress.:)

Inpress 45, 9" felger bak og 8" felger foran, 18 tomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører 225/40r18 framme på 8,5" felg og 245/35R18 bak.

35 profil er anbefalt av meg, hvis du skal senke.

syns du skal ha 235/40 eller 35 bak og 215/35 framme. Ikke ha mer profil framme en bak blir litt feil og ødelegger litt syns jeg. Jeg har jo det selv men fikk det med felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mangen forskjelige svar her, blir nesten litt forvirret. :P

sladjan: vill si meg enig med deg, ikke mere profil framme enn bak. 235/40 eller 35, ville eg også tro at dette vile passe fint :) Men 215/35 forran? Vil det ikke gå like fint med 225/35?

opt: hvorfor 225/40 i steden for 225/35 foran? Finner ikke 245/35-18 i "billig dekk" og fattig som eg er, så var det litt dumt :( Men finner 235/40-18 i billig dekk, tror du dette passer bra? Ok, skal prøve med 2,8 bar, var egentlig veldig usikker på dette også :D

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst 215? Da går eg for 225/35-18 foran tror eg, og 235/40-18 bak??

Noen som mener eg skulle hatt noe annet forran/bak? eller mener at det kommer til å subbe? Eller ikke blir bra? :P

Jo er vel egentlig det, men har lyst til å få på de nye felgene å se hvordan det blir :D Har også en annen bil som eg kommer til å sette vinterhjul på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...