Robinson Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Ønsker å kjøpe to stk stålfelger til bilen min. BMW E46 318i 99mod. Nav 72mm, boltsirkel 5x120. (tror jeg) Hentes i rogaland (helst stvg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hei du. Jeg har 15" stålfelger som du kan få for 200 kr som dekkene må tas av på først. Eller 4 stk fine orig. 15" alufelger med piggfrie vinterdekk på som er noe slitt. 1.200 kr. Felgene er fra E36, men det går helt fint. Har felgene lagret i Hillevåg, så da er det enkelt for deg. Og lite tid som går vekk i henting. Dekkforhandler rett ved siden av hvis dekkene må legges om. Så dette kan hentes i dag hvis du vil. Og du kan skifte felgene under tak hos meg. Har jekk og verktøy. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinson Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei, Er ikke mye her inne på forumet, men uansett takk for tilbudet. har slått til hadde jeg ikke funnet felger før jeg så meldingen din. Mulig jeg kunne tenkt meg et reservehjul da, får gi deg en lyd når jeg får tid og om du ennå har de =) Robin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå