Gå til innhold

bmw solgt


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Snøen er komt for å bli i Haugesund, her er noen kjappe bilder fra mobilen :)

xp5hu8ezlnlo9emd8o8g.jpg

m9jysnf1gdirv3f9hcjc.jpg

bg51vb30fngwz0qpf8pv.jpg

Fikk spylt av den litt drit i dag, tempen låg på 0 en stund :) Savner garasje i slikt vær :P hehe :)

Ellers har det ikke skjedd no serlig med bilen, burde få rævva i gir og bytte parklys pærene :P Hatt de i en stund nå. Men men :P Tror jeg venter til jeg får tak i nye pærer til tåkelys også. Noe xenon lookalike eller slikt.

Er heller ikke helt sikker på hvilke pærer jeg trenger til tåkelys.. om det er HB4 eller HB11 :S Noen som vet ?

Har en Hartge frontspoiler.

ejanafdqyuxk17s8fesr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut som meg ja :) Muligens i rundkjøringa med prix spannaveien det ? Ser ut som jeg kommer rett fra statoil selvvask :P

Mye en får tid til når en står i "rask gående" kø jammen :P Bilder av bimmers folk og greier.. hehe :)

Har vært litt rondt omkring i distriktet i dag, travelt før jul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye en får tid til når en står i "rask gående" kø jammen :P Bilder av bimmers folk og greier.. hehe :)

Hehe, var ikke jeg som kjørte, og så satt jeg og fiklet med det nye kameraet mitt og så en e91, som jo måtte foreviges. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lei av snø nå #-o Skal bli godt me våren når den kommer [-o<

Venter også på sorte nyrer fra ei tysk nettsjappe, men de er veldig treige med og få pakken avgårde. Håper og satser på neste uke :)

3htjkjlyflk4korwo3az.jpg

35a7r31jdf1u78yfnym9.jpg

nlybdvbiy2qzr5x8cxch.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tulla litt i Adobe med noen bilder fra i fjor høst, her er resultatet av ene.

Ville ha det mørkt og "mystisk" for og gjemme vekk den kjedlige bakgrunnen. Og få frem lysa :)

uk24rm220i3u79qrl9l0.jpg

Har nye pærer liggende med "xenon look" til både park og tåkelys :) Får prøve å få til ett lignende bilde når de er blitt satt i når det våres litt mer :wink:

Venter også på sorte nyrer :) håper på og få de nå iløpet av uka.

Nyvaska E91:

6w063qvydyzqdejw0zns.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått klargjort sommerfelgene iløpet av helgen, full rengjøring og fått lagt på 2 lag med Swissvax Autobahn :) Ble blankt og fint, og lukter snop :P

Closeup:

8ntb53adulj0lndvma9w.jpg

l7jxo917z5eif3bwcz73.jpg

Lekte meg litt her, la lommelykta nedi før jeg tok bildet, hehe :) Får litt sånn harry neon lys vibber av det bildet, heheh..

y1pri2a0wkjyrsajpqc6.jpg

Ellers har jeg også satt på sorte nyrer, men har ikke fått tatt bilde av det enda. Bilen må vaskes først, men det ser veldig bra ut :) Fornøyd med den oppgraderinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :D

Autobahn felgvoksen er bare helt konge. :headbang:

Jeg hadde den på vinterfelgene i høst, og de er fremdeles kjempelette å få rene.

Hadde også et par lag på sommerfelgene før vinterlagringen, og så har jeg tenkt å friske de opp med et lag før jeg setter de på til våren. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tok og lastet bilen med SS grit guard bøtte full av vann og resten av utstyret mitt og satte kursen ned til Statoil Selvask i Spannaveien.

Bilen blir jo fort skitten i dette drittføret, men bilen fortjener en grei vask for det om :)

Utstyr som ble brukt:

Prickbort

SS Bøtte m/grit guard

Meg Nxt Gen såpe

Mothers Wool Mitt

HT spyling på Selvask

Meg's water magnet(litt skuffet)

Div. Microfiber til tørk rundt om

Her er også Sorte nyrer kom på, jeg er veldig fornøyd med look'en :)

Noen bilder fra mobil kamera'et:

jfq68d5gv09r1ypw6ojb.jpg

gob51capkqmxmf8986pw.jpg

z8wf9t1x8qd8crng5jis.jpg

0gigtul3cxurjz4jqwxf.jpg

Sommer sommer, hvor er du! Savner at bilen holder seg ren lengre enn 500 meter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...