Gå til innhold

bmw solgt


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Tok en liten tur ned på Moksheim brygge på Vormedal i dag. Knipsa ett par bilder.

Heh, ser ut som ei måke er på vei for og skite på bilen og. Gjorde heldigvis ikke det(Denne gang(!)) :P

1mpv5v8g4jekbjizat2e.jpg

zlvfrvplll0an1282swv.jpg

no4p21obbzijvxwxkv9b.jpg

pd4hglohr687nonoqzez.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil du har der :) Er du fornøyd med 318d?? Har planer om ny bil i løpet av sommeren, så driver å ser på 3-serie. Har en 2003 E46 320d med M-pakke i sikte, men har egnetlig begynt å sett litt mere på E90/91, henholdsvis 318/320d.. Synes du den motoren du har er ett kurant alternativ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig er veldig fornøyd :) Den drar godt nok synes jeg, hjelper på at det er diesel. Men hva du vil synes finner du vell fort ut om du tar og prøvekjører en, folk er jo forskjellige :) Men anbefaler deg facelift utgaven om du skulle kjøpe 318d, 21 mer hest og finere lykter og panser :)

Jeg synes det er ett veldig kurrant motorvalg med tanke på totalpris på bil og forsikrings utgifter, ville ikke ha ett giga billån nå rett før jeg skal kjøpe hus, skal leve også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, diesel skal jeg ha uansett :) Facelift-utgaven tror jeg nok blir over mitt budsjett, alle fall nå. Akkuratkjøpt hus, å har ikke startet jobb etter skolen enda, så blir nok ikke bil til mer enn 300k. Men har du prøvd den 122hk utgaven i 318d da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe chip i den nei, har tenkt litt på det. Men klarer ikke og bestemme meg :P

Researcha det litt tideligere, kunne gå fra 122 til 150 hp og fra 280 til 350 nm. Så det er jo en fin oppgradering egentlig :) Men blir redd for at noe skal gå gale etter chipping :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe chip i den nei, har tenkt litt på det. Men klarer ikke og bestemme meg :P

Researcha det litt tideligere, kunne gå fra 122 til 150 hp og fra 280 til 350 nm. Så det er jo en fin oppgradering egentlig :) Men blir redd for at noe skal gå gale etter chipping :P

Det er jo ganske grei økning det da.. tror man merker stor forskjell.. hvor var det du så dette? og hva slags pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritkul e91 dette! ;D

Takker :)

Tok en vask i dag, var så full i støv og pollen :P Merker at det er en del små swirls og RDS rundtomkring. Men har ikke mulighet til og få gjort noe korrigerende selv enda. Mangler garasje og utstyr. Men garasjen kommer i år! skal overta nytt hus i august :)

Bilde fra mobilen som fikk smake på litt Photoshop.

p5qpiluv8i4imzw8cicw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...