Thomas N Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Selges til førstemann med 3500,står bare i veien, ingen som er interesert i et meget pent skinn interiør til en liten penge ? Har KUN stoler, IKKE dørtrekk Får jo aldri solgt det for alle her inne byr og byr og sender pm om at de skal ha det,men ingen kjøper når det kommer til stykke, setter pris på noen seriøse denne gangen
Thomas N Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 3500.- Bare og komme og kjøpe det
Thomas N Skrevet November 2, 2009 Forfatter Skrevet November 2, 2009 Jeg kan fortsatt hente det for 3000.- Ja, førstemann med penger får det, vil gjerne ha 3500 men kommer du raskt kan vi diskutere det
Thomas N Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Ingen ? Førstemann med 3000 får det
Thomas N Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Kan du komme til Våvatnet med det da? Ja, du kan jo betale 1500 så kan jeg frakte det helt hjem til deg med det samme Nei, for 3000 så er jeg ikke intersert i og bruke penger på og frakte det ..
Thomas N Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Fortsatt tilsalgs? Er en som har sagt han skal ha det og kommer på fredag, men viss ikke han gjør det så er det fortsatt til salgs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå