Gå til innhold

Bmw gassplanke

PIIIPower
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig at man kan kjøre så lenge med gassen i bunn at en passasjer ringer nødnummer og forklarer problemet, DUMME amerikanere. Hva med å bremse og slå av tenningen eller sette bilen i nøytral?

Får mennesker panikk gjøres (-og noen ganger ikke) de utroligste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest denne artikkelen, la også ut en sak om dette i tulletråden igår...! Jeg fatter bare ikke hvordan det i hele tatt går an å lage en så stor sak om dette! Har ikke biler i alle år hatt løse gulvmatter med en potensiell risiko for at de låser seg under gass/brems/clutch.. På et merkeverksted jeg jobbet var alle bilene levert med løse gummimatter, vi fikk en del klager på biler som ikke fridde ut på clutchen, dette skyldtes da at eieren hadde sparket matten så langt fram at de kilte seg under clutch-pedalen.

Jeg har selv opplevd dette med både biler og motorsykler. Riktignok har problemene da skyldes gasswiren og eller deler på forgasseren som har hengt seg opp, har iallefall ikke laget noe styrt oppstyr rundt det, har aldri vært noe problem.. For i verste fall så må man jo bare trykke inn bremsen og slå av tenningen, hvor vanskelig er det da?

Første side på Vg og "historiens største tilbakekalling av biler" jaja.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...