Gå til innhold

Min første BMW


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

I fjor kjøpte jeg min første BMW, og hadde en Mercedes 190E før den tid.

Har alltid vært BMW-mann, så det var bare spørsmål om tid før jeg konverterte.

Dette er en 320D fra 2000, litt senket, OZ racing felger, M3-ish front for å få plass til Webasto.

Det er et Harman Kardon anlegg i bilen med en 10" sub som spiller godt med.

hpnwn5sobycmusnzelfs.jpg

8n709bi3uaspcj8v0w9e.jpg

2tsa27dc8xl5wagoxg7x.jpg

b3kvipzq7kty2vdrck3m.jpg

Elsker å holde på med foto, og har tatt bilder av flere andre BMWer som jeg også skal legge ut her om litt.

Hvis du befinner deg i Bodø området og vil ha noen bilder av bilen din, send meg pm så kan vi få til noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) Synes fangeren gjorde seg godt på den.

Bildet som lyver, eller har du fjerna/sota det ene grøftelyset ditt?

Takk, synes jeg også!

Ser ut som M sport 1/2 frontene, men er noe lengre.

Fra siden ser den ikke like fin ut som M3 fronten for eksempel, som går omtrent rett ned.

Har ikke gjort noe der med bildet nei.

Var ikke så dreven med bildebehandling når det ble tatt, så fikset det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil og veldig fine de to første bildene! Likte de veldig :) Synd jeg holder til i Oslo, ellers skulle du fått lov å ta bilder av min også :D

Takk :)

Hadde jeg vært i Oslo ville jeg gjerne ha tatt bilder av bilen din :)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i "angel eyes" parklys til min bil?

Og, om det er lov å kjøre på med Xenon fjernlys når jeg har Xenon nærlys orginalt (automatisk høydejustering)?

Skulle gjerne ha det gjort før vintern kommer for fullt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431

jeg var på visning på BT på mandag pga mangellapp i teknisk kontroll. hadde xenon i alle lys forran. alle ettermontert. fikk da beskjed at lys som kom orginalt med halogen er det IKKE lov og sette xenon i. så er det halogen i fjernlys orginalt er det ikke lov og sette xenon i lykta. jeg dro rett fra BT og satt i xenon igjen. de er lett og ta ut og inn. så om jeg skulle fa problem igjen er det bare å ta ut. så jeg tror ikke det er noe problem å sette i xenon i fjernlysene dine.

skal du ha det lovlig må du få tak i lykter som er orginale med xenon i fjernlys også. men det finnes vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=136431

jeg var på visning på BT på mandag pga mangellapp i teknisk kontroll. hadde xenon i alle lys forran. alle ettermontert. fikk da beskjed at lys som kom orginalt med halogen er det IKKE lov og sette xenon i. så er det halogen i fjernlys orginalt er det ikke lov og sette xenon i lykta. jeg dro rett fra BT og satt i xenon igjen. de er lett og ta ut og inn. så om jeg skulle fa problem igjen er det bare å ta ut. så jeg tror ikke det er noe problem å sette i xenon i fjernlysene dine.

skal du ha det lovlig må du få tak i lykter som er orginale med xenon i fjernlys også. men det finnes vel ikke?

Må vel ha facelift for å ha Bi-xenon originalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor kjøpte jeg min første BMW, og hadde en Mercedes 190E før den tid.

Har alltid vært BMW-mann, så det var bare spørsmål om tid før jeg konverterte.

Dette er en 320D fra 2000, litt senket, OZ racing felger, M3-ish front for å få plass til Webasto.

Det er et Harman Kardon anlegg i bilen med en 10" sub som spiller godt med.

hpnwn5sobycmusnzelfs.jpg

8n709bi3uaspcj8v0w9e.jpg

2tsa27dc8xl5wagoxg7x.jpg

b3kvipzq7kty2vdrck3m.jpg

Elsker å holde på med foto, og har tatt bilder av flere andre BMWer som jeg også skal legge ut her om litt.

Hvis du befinner deg i Bodø området og vil ha noen bilder av bilen din, send meg pm så kan vi få til noe :)

Flott bil! Gratulerer. Flink til å ta fine bilder er du også. Synd det ikke er flere av dere rundt her nede som er like BMW-gærn som oss!

Jeg har ikke gode nok linser til å ta gode bilder, eller noen skills i photoshop..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Gratulerer. Flink til å ta fine bilder er du også. Synd det ikke er flere av dere rundt her nede som er like BMW-gærn som oss!

Jeg har ikke gode nok linser til å ta gode bilder, eller noen skills i photoshop..

Takker :)

Synd at jeg ikke bor der det er flere entusiaster :P

Iallefall entusiaster som er inne på bimmers.no

Du kan nok ta meget bra bilder med kit-objektiv på et speilrefleks, men det viktigste er nok å få et ordentlig stativ.

Blir litt trist når jeg ser så mange flotte biler her inne, men med bilder fra iPhone eller lignende.

Skulle ha tatt seg litt tid og fått en skikkelig presentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=136431

jeg var på visning på BT på mandag pga mangellapp i teknisk kontroll. hadde xenon i alle lys forran. alle ettermontert. fikk da beskjed at lys som kom orginalt med halogen er det IKKE lov og sette xenon i. så er det halogen i fjernlys orginalt er det ikke lov og sette xenon i lykta. jeg dro rett fra BT og satt i xenon igjen. de er lett og ta ut og inn. så om jeg skulle fa problem igjen er det bare å ta ut. så jeg tror ikke det er noe problem å sette i xenon i fjernlysene dine.

skal du ha det lovlig må du få tak i lykter som er orginale med xenon i fjernlys også. men det finnes vel ikke?

Må vel ha facelift for å ha Bi-xenon originalt :)

Hmm..

Får gå litt i tenkeboksen da.

Kjipt å gå på en smell ved kjøretøyskontroll..

Men tror nok jeg går for angeleyes først og fremst, så får jeg se.

Takk for utfyllende svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut til å være en veldig flott og strøken bil!

Gratulerer !! :D

Kan jeg spørre hvor langt bilen har gått? (den ser jo helt ny ut på bildene...)

M3-speil... :P Stilig!!

Takk :)

Er noe steinsprang merker på panser og noe merker på speil og front ellers.

Tenker å få lakkert de delene til neste år, få den i ypperlig stand.

Bilen har gått noe over 200.000km.

Må prøve å lage meg noen interiørbilder snart, har ikke tatt meg tid til det enda, men skulle ha det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Gratulerer. Flink til å ta fine bilder er du også. Synd det ikke er flere av dere rundt her nede som er like BMW-gærn som oss!

Jeg har ikke gode nok linser til å ta gode bilder, eller noen skills i photoshop..

Takker :)

Synd at jeg ikke bor der det er flere entusiaster :P

Iallefall entusiaster som er inne på bimmers.no

Du kan nok ta meget bra bilder med kit-objektiv på et speilrefleks, men det viktigste er nok å få et ordentlig stativ.

Blir litt trist når jeg ser så mange flotte biler her inne, men med bilder fra iPhone eller lignende.

Skulle ha tatt seg litt tid og fått en skikkelig presentasjon.

Helt klart.. Men saken er det at ofte så har ikke folk med seg Digital kameraet alle de gangene de finner på å ta nye bilder.. eller at speilrefleksen rett og slett er tomt for batteri (guilty as charged ;p )

Og jeg trenger stativ sårt! men jeg er overbevist om at jeg kunne fått til mye mer bare med skills i photoshop.. men tror ikke jeg har tålmodighet til å sitte å gjøre det alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...