Tomsti Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... 06.c0.m245 syns folk om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 duge dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Tøft det. Mye bedre enn uoriginale jalla-lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 da var de kjøpt og betalt. har kjøpt m-tech pedaler-fothviler, angel eyes, og nyrer til ca 1000-lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Ebay er tingen vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 ser ut som disse. men disse er det nok mye lettere og bytte om noe skulle være feil. med de http://www.biltema.no/products/product. ... mId=136431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 ja, hvis det blir problemer med de fra eBay så er det rett på biltema sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Makne til dem jeg hadde på gammlebilen, slenger ut ett bilde når jeg kommer hjem fra jobb. Blei ikke værst egentlig. Bare pass på å få ting jævli tett igjen etterpå. Det var ikke så lett =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 er litt usikker på montering, er ikke så jævla teknisk anlagt av meg dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 dra på biltema og se på pakken er instruks på baksiden. eller så er det vel DIY her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 ja er en DIY her, skal vel skjønne noe av det, men er så jævlig treg og lite teknisk anlagt av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 hehe. jeg vet ikke noe om lyktene i E36 desverre. kunn satt i AE på E38 og E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Du skjærer ut linsene, fester ringene på innsiden og bruker silikon for å tette. Må også skjære hull i plastkoppene bak for å draigjennom ledninger, disse setter du i der parklysledningene vanligvis sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tøft det. Mye bedre enn uoriginale jalla-lykter Hva står CCFL for egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tøft det. Mye bedre enn uoriginale jalla-lykter Hva står CCFL for egentlig ? cold cathode fluorescent lamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå