Rkv Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Prøvde å søke opp noen tråder, men blei ikke helt kamerat med søkefunksjonen.... Saken er den: Høyre frontlykt er litt depressiv om dagen, dvs. at det virker som om "innmaten" har løsnet. Dermed lyser det ganske rett ned foran bilen. Det er ikke lyktejusteringen som kødder. Feilen kom etter at jeg bytta pæra på fjernlyset. Den var litt kødden å få i lås, og så kom det ett lite knepp...og ja... nå henger'n litt med hode.. Velvel, regner med at lykta må ut og opereres litt. Det gjør vel egentlig ingenting, da den er full av støv, så jeg hadde tenkt å gjøre det snart uansett. Men her kommer spørsmålet: er det noen spesielle triks ang. demontering jeg bør vite? hvilke lister rundt lykta som må av, noen som må behandles pent, hvilke vei jeg må dra osv? evt noen som har vært borti tilsvarende problem før? Takker for svar!
Rkv Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 tja, da fant jeg en link til lyktdemontering DIY... sikkert mange som har sett denne før. Gjelder såvidt jeg kan se bare e39: http://www.bmwdiy.info Da var det bare å åpne opp så får'n se hva som har skjedd i morgen...
Otis Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Har du facelift eller ikke? Facelift lykter er nemlig ikke meningen at man skal åpne, men det går an. Vet ikke helt hvor du får kjøpt reservedeler dog til facelift lamper. Men ihvertfall, den feilen som du beskriver er ikke så veldig uvanlig, da plast knekker under motstand og den er litt gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå