yeppbiz Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Synes det tar veldig lang før jeg får noe skikkelig varme i kupen! Når motoren er skikkelig varm og jeg har maks temperatur, synes jeg varmen ikke er all verden! Noen som har noe erfaring rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Oppnår du normal temperatur på motor da? Det første jeg tenker er: Sjekk om du har nok kjølevann på motor. Prøv å lufte systemet. Er det skiftet kjølevæske på bilen regelmessig?? Det kan bygge seg opp en propp i/ved kraner til varmeapparat, spesielt hvis det ikke er byttet kjølevæske... Har du to-soners klima er det dobbel kran(ved venstre støtdempertårn). Husk å lufte systemet etterpå, hvis du kobler fra slangene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeppbiz Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg oppnår normal temperatur på motoren og vet ikke om det er byttet regelmessig kjølevæske. Men har tro på den propp-teorien din:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå