Morbus Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Min mor hadde sin E46 på rens her om dagen, fikk den tilbake og bilen var dritstrøken både inne og ute. Når vi fikk se den i dagslys da vi kom hjem ser vi at et tynt lag med folie/plas flasser av på rattet. Her har det alri vært noe skader i det hele tatt tidligere. Mora mi ringte folka som har vasket den, og der mente de at det er slitasje skader og at slik skjer med gamle biler. Anbefalte oss å fikse det med skokrem (WTF??) Er jo helt tydelig at de har brukt noe sterk såpe, og glemt å tørke det av slik at det har "etset" bort plasten her. Det værste er at karen er en bekjent av familien. Så vi vil jo ikke krangle med karen heller da, men hva skal man gjøre da? Noen som finner pris på dette dekslet? Fant ikke noe på koed eller GS. I værstefall må man vel ha hele airbaggen?
Luftwaffel Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Det der er vel strengt tatt airbagen, og den kommer fort på 2 - 4000,- Jeg hadde prata med fyren, det er selvforklart at det der ikke er slitasje.
EirikL Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Enhver tulling ser at det der ikke er slitasje. Og hvis karen ikke er villig til å stå for en tabbe han har gjort, er det kanskje ikke en bekjent å samle på? Uansett er det bare å kreve erstatning og se hva som skjer. Så blir det jo en evaluering hva som skal gjøres dersom firmaet/ den bekjente ikke står for det de har gjort.
Fliid Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 32306757891 Airbag (Org) 01/02 6,661,- Dyr liten sak. Dette er en plass hvor det normalt ikke blir slitt, om man ikke holder hendene mitt på rattet når man styrer. Firmaet som har vasket bilen har gjort en feil og forårsaket skadene, det er åpenbart. Venn eller ei, vedkommende har feil i sin konklusjon om at det er "slikt som skjer på gamle biler " og kaller dette slitasje.
Dr_S Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Tull å påstå at det der er slitasje... Ser ut som det har vært passe fuktig der..
Lars89 Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Fant et deksel på ebay. Kunne jo vært en grei løsning for begge parter?
Scampi Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 En grei løsning for begge parter er at idioten ordner opp. Om han så må kjøpe ny airbag...tough luck. Noe sier meg at dersom denne ble levert til BMW av privatperson ville de bytta hele airbagen...
Scampi Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Det holder å bytte dekselet over airbagen. Joda, men burde jo levere bilen på skikkelig verksted osv. ;D
Deep Dish Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 Dette må dere ikke godta..!! Dummeste jeg har hørt, slitasje my ass...
Morbus Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Ja vi skjønner ikke helt hvorfor han vil sette seg i denne situasjonen heller. Burde jo absolutt ha ordnet opp. Når muttern var der for å klage så kom han ikke ut for å se på det en gang, bare avfeide det med slitasje.. Noen som finner nypris hos bmw på dette dekslet så har jeg et beløp jeg kan "kreve" Dette er seriøst firma til vanlig (trodde jeg) har selv jobbet der for 4-5år siden da jeg fikk på videregående. Sjefen der er barndomskamerat av fattern, og dette er et lite sted, så er jo en kjedelig situasjon.
ovex Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Bør snakke med firmaet som har fiksa dette. Kan bli dyrt for dei i lengden om dei skadar mange kundebilar. Seriøse firma er glade for tilbakemeldingar på ting som ikkje er bra nok....slik at dei kan få rette opp/forbedre seg. Det er no du kan sjå seriøsiteten på "bekjenten av familien". Bytt deksel.. skulle ikkje koste allverden for han å rette opp i dette....
Omnislash Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Dette er ikke slitasje.. Det ser man jo på hvordan skaden er. Det er jo det ytterste laget som er etset vekk rett og slett. Og skokrem? Det er skinn man pleier å bruke det på, om man er så dum at man bruker det istedenfor ordentlige produkter.. Ikke på vinyl. Men du har en klar sak, og han burde bare krympe egoet sitt og ta på seg ansvaret de har.
rollertoy Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hvor var det det skjedde? sånn at jeg vet hvor jeg hvertfall ikke skal levere bilen til vask!!
Morbus Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Skal vel være litt forsiktig med å henge ut noen.. Men siden de har blitt konfrontert med saken, og de ikke vil ta noe ansvar så.... -> Nor Bilpleie på Jessheim Har ikke noe å si på resultatet ellers, bilen ble som ny i lakk og interiør ellers. Fikk bort flekker i setet som har vært der siden vi kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå