Morty999 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 tja,purken er nok lite hjelp i, men skal bruke forsikringa på alt stereoet jeg hadde i bilen da hvertfall, får jeg igjen noe..
316 Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Ikke glem at man kan miste lappen hvis man tyr til vold nå, da...
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 det bryr jeg meg fint lite, om jeg finner dissa idiotene!
E28 TURBO Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Helvete Morten! Dette var jo trasig!!!!! fi##e! Dette hadde ikke du fortjent! Dette er bakdelen med å vise for mye på nett! Vedder mye på at dette er noen som kjenner til deg, eller venner av venner!! Fytti helvete så kjipt. Hvis dere som har stjælt dette leser dette, så gjem dere godt. For denne gutten er klin gærn i hodet! Jeg har sittet på med han, og ingen som ikke har et par løse tråder kjører sånn... Morten lever for dette og bruker det meste av penger og tid på bilen sin, så han kommer til å gjøre d som trengs for å lage lungemos av deg! Håper det dukker opp Morten!
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 æsj, dette var trist og fryktelig provoserende. Jeg vet jeg må få tatt noen tiltak på verksted nå.
ole_m7 Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Må begynne å låse inn ting selv. fy faen. Men var det bare bmw deler eller ford/ andre ting? Send meg pm da morten, får ikke tak i deg!
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 finni en ting til som er borte, det som er fint er att det har tatt ALT som jeg har merker på!så jeg kjenner det FORT igjen.. "kamsync kåpa" er borte også, den som jeg har byttet ut fordeleren med mot home giver plasering+ den giveren jeg har laget selv inni der.
ole_m7 Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 den kam plata var jo litt spesielt. men girkasse liksom? Drittunger som har tatt noe som ser dyrt ut liksom?
GeirAndre Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 jøss.. detta visste jeg ikke.. masse nye deler på e30 mi nå får håpe noen av tinga kommer til rette igjen, kommer vel sikkert på salgstråden snart:S
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 ja du har vell masse deler du nå, siden du bygger m30 !
sealed Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg gikk til kamera overvåkning, koster ikke mye om dagen for trådløst kamera og opptaker. skal holde øyene opp etter deler
Hawkon88 Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Slik jeg har forstått det morten, så ligger det jo haugevis med andre deler rundt garasjen din, og i. Utifra hva de har tatt- (bunnpanne for faen?) så virker det jo som om de har NOE peiling på hva de faktisk har tatt.. -og at de har fulgt med deg (facebook? og bildene dine der?) om hva du faktisk har liggende løst av verdifulle deler. Dette er desverre direkte, eller indirekte venner av deg morten, såpass tør jeg å påstå. Men sleng ut en tråd om dette på ccn forumet også- er jo forhåpentligvis ikke litauen folk dette, som viste hva som befant seg pr dagsdato i akkurat DIN garasje. Dvs at de må selge det på "hjemmemarked"/i norge. Er vel egentlig kun de som bygger m30turbo som har bruk for en slik bunnpanne De har også visst at det var en 260kasse de tok, og hva den er. Da sannsynligheten er stor for at du kunne hatt feks ødelagte fordkasser liggende rundtom.. En girkasse er da ikke lettomsetlig og verdt en del, hvis den ikke er ettertraktet. Edit: Da jeg var 16, hadde jeg en 3år gammel 25hk tohatsu (16-17 000kr i markedsverdi) ståendes innerst i en lukket garasje. Motoren hadde ikke vært ute av garasjen på 6mnd- fra den dagen jeg kjøpte den, og kjørte den i ferskvann før vinterkonservering. Garasjen var så og si alltid lukket, med mindre jeg holdt på, og forran sto båten motoren skulle moteres på. Da var det noen inne- 2dager før jeg skulle sjøsette den gangens"drømme"prosjektet mitt, som jeg hadde jobbet med, og spart til i 3år. Jævlig gøy å bli frastjålet en båtmotor i mai- og ha en ferdig båt ståendes til august da jeg endelig hadde fått forsikringspengene, og fått fatt i en ny(brukt) motor. Skuffelsen var da enda større når den nye motoren kun gikk på alle sylindrene i de 5min jeg ventet på at pappa skulle være med å observere en 60kg tung speedbåt i 40kn med 25hk.. Så jeg vet hva det der går i, og saken blir nok henlagt hos politiet. Forsikringsselskapet krever at du har kvitteringer å vise til for å få igjen for delene. Du kan jo prøve å surfe samtlige bilder av face-vennene dine, for å se om du fant genseren som ble observert? Spørre alle bekjente om de kjenner noen med en bil som passer til beskrivelsen? Trenger ikke å si at det har noe med innbruddet å gjøre..
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 bunnpannetok de ikke, de har tatt alt av turbo deler utenom oljefilterhuset mitt som har oljeslangen til turboen, jeg VET også att dette er folk jeg "kjenner" + att datasprutet i bilen var urørt+ att det lå ett datasprut til løst i bilen mellom stolene, og det har dem heller ikke tatt. heller ikke motoren min med h-råder og masse gromdeler, strøken topp med innmat og alt lå bordet, urørt og masse verktøy.. urørt. så det veit nok hva de skulle ha. btw 260 kassa var UTSLITT alikevell men fortsatt dritt for nå har jeg jo ingen.. .
Glenno Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 260 er det det samme som er på min Morten? Om så kan du få den som sitter i min når jeg får bytta til den andre jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå