Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så MØKK lei av at folk stjeler fra andre! Vært mye "stjele"poster her inne for tiden. Skremmendes utvikling :/

Håper du finner tak i delene og vedkommende som har gjort dette.

Jeg hadde brutt all kontakt med desse "vennene" som gjør noe slikt.

Brukt en hammer mot kneskålene hadde vel forsåvidt fristet og. Grr!

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

anskaff deg iallefall bedre venner fremover. Man stjeler ikke dyre ting fra venner.. da er man ikke mye til venn.

Skrevet
Helvete Morten! Dette var jo trasig!!!!!

fi##e!

Dette hadde ikke du fortjent! Dette er bakdelen med å vise for mye på nett! Vedder mye på at dette er noen som kjenner til deg, eller venner av venner!!

Fytti helvete så kjipt. Hvis dere som har stjælt dette leser dette, så gjem dere godt. For denne gutten er klin gærn i hodet! Jeg har sittet på med han, og ingen som ikke har et par løse tråder kjører sånn...

Morten lever for dette og bruker det meste av penger og tid på bilen sin, så han kommer til å gjøre d som trengs for å lage lungemos av deg!

Håper det dukker opp Morten!

Desverre fikk jeg rett igjen :( Folk ser for mye reality ass

Skrevet

Dra på besøk til vedkomne en sein natt, dra han med deg ut i bilen din, putt han i bægga. Så kjører du langt faen i vold, slipper dritten ut, og knuser kneskålene hans, kle han naken, og la han gå hjem. :) Pleier å funke!

Skrevet
Dra på besøk til vedkomne en sein natt, dra han med deg ut i bilen din, putt han i bægga. Så kjører du langt faen i vold, slipper dritten ut, og knuser kneskålene hans, kle han naken, og la han gå hjem. :) Pleier å funke!

PLEIER å funke? Hører ut som du har mye erfaring her :lol:

Uansett, lykke til med saken - håper de kommer til rette.

Skrevet

er vel ikke noen vits og synke lavere enn dem som i utgangspunktet har tatt delene da.. blir for dumt det der.

håper delene dukker opp igjen og alle blir fornøyd i hvertfall, lykke til.

Skrevet
Helvete Morten! Dette var jo trasig!!!!!

fi##e!

Dette hadde ikke du fortjent! Dette er bakdelen med å vise for mye på nett! Vedder mye på at dette er noen som kjenner til deg, eller venner av venner!!

Fytti helvete så kjipt. Hvis dere som har stjælt dette leser dette, så gjem dere godt. For denne gutten er klin gærn i hodet! Jeg har sittet på med han, og ingen som ikke har et par løse tråder kjører sånn...

Morten lever for dette og bruker det meste av penger og tid på bilen sin, så han kommer til å gjøre d som trengs for å lage lungemos av deg!

Håper det dukker opp Morten!

skulle jeg likt å se...

finni noe mer deler eller?

Skrevet

att alle blir fornøyd spørs vell.. jeg blir hvertfall fornøyd om jeg bare får igjen turboen og grenrøret mitt.. resten driter jeg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...