Jump to content

E61 iDrive skjerm svart, virker ikke

Titansilber
 Share

Recommended Posts

Har opplevd et par ganger, senest i dag, at iDrive skjerm ikke tenner når jeg starter bilen. Kjørte en tur i dag og skjermen var helt svart uten tegn til liv. Lot bilen stå i 20 min før jeg startet igjen. Da fungerte den helt normalt.

Noen som vet hva dette kan være?

• 4 weeks later...

Hei, skjer feilen tilfeldigvis om morgen etter kald natt? Min -05 E61 fikk svart skjerm i morges, og hadde såvidt noe "hikke" i går. Har nettopp flyttet, og bilen står nå i "utegarasje" mot tidligere oppvarmet innendørs garasje, og et par ganske kalde netter nå siste dager.

Kjørte ca 45 min med svart skjerm, forsøkte å stoppe og starte et par ganger uten hell. Kom fram til jobben, stoppet, gikk ut, låste, låste meg deretter inn igjen, restartet, men like svart skjerm... Men 2 timer senere fungerte det så fint som bare det, og har fungert siden... Får se i morgen.

Hvordan gikk det med ditt problem?

Feilen hos meg skjedde om morgenen ja, og det var kanskje litt kaldt. Bilen stod i garasje, så var ikke kuldegrader.

Har ikke sett noe mer til feilen etter at jeg postet dette innlegget, så ikke godt å si hva det er. Hold meg oppdatert om du finner ut av ditt problem :lol: