carlhaakon Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tenkte jeg da skulle legge ut noen amatør bilder av bilen min og warsteiner her fra forumet. er vel også de siste bildene av begge bilene før vinteren kommer får fult. er ingen fotograff eller redigerings mann, så ikke det peneste, men dere får kommentere og tipse i vei om det er ting jeg kan gjøre bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jajaja.. Se der ja Ble bra det, synes jeg hvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Motsetninger tiltrekker hverandre? Tøffe biler begge to på hver sin måte Bildene ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg synes bildene ble veldig bra, jeg. Hvis jeg får lov å komme med to forbedringer i mine øyne, så er det hvite krysseikfelger og dypere kanalskjørt på Warsteineren. Da hadde den blitt skikkelig tøff E36'en snakker for seg selv. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Få på kassetten, og m3 front og bakfanger på e30en, så blir det jo helgromt!! e36'en var tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Blir feil med rieger på den e30'n der, men e36'n har jeg ikke noe og si på! Knallbra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Til mitt forsvar så er ikke e30en original M3- da hadde jeg ALDRI satt på Rieger styling. Det er en 320i som er bygd om så hvorfor bygge den helt lik som alle andre??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 For min del er ikke M3 front bare for å få den orginal, men for det er ser helt klart best ut og det eneste riktige i mine øyne værtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 For min del er ikke M3 front bare for å få den orginal, men for det er ser helt klart best ut og det eneste riktige i mine øyne værtfall. syntes ikke fronten er så gal egentlig, men skulle hatt noen grommere felger.. 323 er jo et smykke av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Til mitt forsvar så er ikke e30en original M3- da hadde jeg ALDRI satt på Rieger styling. Det er en 320i som er bygd om så hvorfor bygge den helt lik som alle andre??? Vil ikke påstå at det er så "mange" E30 M3 Warsteiner ute å går men;P Så bilen i dag på Gardermoen å sperret fort opp øynene da bilen din var det første jeg så=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Bilde av turbomotorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 kan si mye om fangerne osv. men fy og den bilen egentlig går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hvis det er mitt motorrom du sikter til så ser det slik ut: Ikke så veldig ryddig og pent men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 kan si mye om fangerne osv. men fy og den bilen egentlig går Hehe.. tøft bilde Du får photoshoppe litt på bildene du tok idag da så jeg får dem opp på veggen... :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hehe, de ble så dårlige men skal få sett om jeg får gjort det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå