fast Dog Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 Fjærbeinet foran ja...3 bolter som må fjerne for å ta ut beinet. Kommer til me muttertrekker, men den klarer ikke å ta disse boltene. Det meste har sannsynlig rustet fast. Har jo tatt hodet nå så hjelper jo lite me vanlig verktøy. Flere lure knep???
Mons1 Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Løsne alle stag og kuler og ta løs hele navet. Så er det bare å bore! Bolter har veldig hard kjerne så du må begynne med tynn bor av god kvalitet. Får du det løs så må du gjenge opp hullet eller bytte hele delen. Drittjobb DeLux! Lykke til! Dette vil du kanskje ikke høre, men jeg byttet demperne uten å løsne nede. Skrudde av mutteran på demperen og deretter jekket jeg opp fronten. Men litt knoting fikk jeg fjæra ut og demperen på utsiden av skjermen. Kan komme av at jeg såg drittjobben nede. HUSK Å FÅ RIKTIG DEMPERE! Det er to typer! RS Fjærbeinet foran ja...3 bolter som må fjerne for å ta ut beinet. Kommer til me muttertrekker, men den klarer ikke å ta disse boltene. Det meste har sannsynlig rustet fast. Har jo tatt hodet nå så hjelper jo lite me vanlig verktøy. Flere lure knep???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå