Reset Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Hva er den toppa du har på innsuget? Ser ut som en sånn ekspansjonstank sak?
brunsame Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Det er sveist inn en vannkjølt intercOoler i innsuget.. Toppa oppå er for å fylle på vann til denne:)
brunsame Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Takker for d:) kjekt med slike tilbakemeldinger:) har i dag fått startet å koble eletrisk..
brunsame Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Da ser det ut til at gatebil går i dass for meg:( fikk mail fra gs at bak bremsene mine ikkje kommer før 15 juli:( altså uka etter gatebil:( å nå har jeg jo solgt orginal bremsene også
brunsame Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Ordna seg heldigvis:) di får bestilt opp et sett med fly:) så stor takk til morgan for god service:)
joachim sørlie Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 ser veldig bra ut, tror denne kommer til og gå ganske heftig!
Mering90 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Da ser det ut til at gatebil går i dass for meg:( fikk mail fra gs at bak bremsene mine ikkje kommer før 15 juli:( altså uka etter gatebil:( å nå har jeg jo solgt orginal bremsene også
Mering90 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Ordna seg heldigvis:) di får bestilt opp et sett med fly:) så stor takk til morgan for god service:)
brunsame Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 ser veldig bra ut, tror denne kommer til og gå ganske heftig! Takker for det! Ja, håper på å få en lettkjørt bil med fint register! frykter litt seint ladetrykk, men vi får se! håpe på det beste! Dagen har gått med til å koble eletrisk, og eksos sveisein! så nå går det framover! lite med nye bilder desverre!:/ Har også søte noen timer å bestilt litt deler.. ble ny intercooler, intercooler rør, klemmer, slanger osv. turbo bleie ++ Så satt jeg også litt på ebay å kjøpte nye holdere til målerne mine (olje trykk, turbo trykk osv) så har jeg bestilt meg carbon film til å legge på taket.. Dette kommer til å bli gjort hos riis bilglass i Ålesund!
brunsame Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Dårlig med oppdateringer her.. Men dagene går stortsett til eksos og eletrisk.. Har også begynt å bygge om innsuget litt for å få på gass spjeld:)
Frode G Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Heisann.. Prøve og rekke rudskogen du også Ser bra ut bilen din. Men den toppa på filterhuset ditt, hvor har du kjøp den?? Mvh Frode G
brunsame Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Ja, prøver etter beste evne, men ser ut som det kansje blir litt knapt med tid:( driver å venter på diverse deler osv.. Så vi får se! Hadde vært kanon å rekkt gatebil! lokket ble kjøpt på ebay faktisk:)
brunsame Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 Litt nye bilder! På montering av panser! Tilpassing av intercooler, olje kjøler og radiator.. så her skal det kjøles! Fronten er foresten fra m-tuning.no og hadde en overaskende god passform, og ser ut til å være av veldig god kvalitet! målere, turtellet og data sprut har komt på plass! Litt grilling og litt øl hører vell hjemme en fin sangthans natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå