Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig dårlig med oppdatering siste tiden, kommer desverre av veldig mye jobbing, og har ikkje tilgang til pc fir tiden.. Og får ikkje til å laste opp bilder med iphone..

Det har igrunn skjedd lite med bilen siste tiden, eneste er vell at jeg har fått litt reklame på bilen.. Forhåpentligvis legger mering ut noen bilder!:) ellers har siste uka gått til rydding, om møblering i lokalet, og har fått inn løftebukken;) så da blir ikkje det noe mer "palle bukk" hehe;)

Skrevet

Dinna nsx'en såg kjent ut!;) va me en kompis for eit par år sia å kjøpte en 525. Såg også en feit Skyline!

Men blir no feit dinna! Ka tall du håpe på da?

Skrevet

D stemme nåkk veldi godt!:P ej va der nede me 325 da ej.. Han so kjøpte 525en dreiv vell å ville kjøpe et turbo kit me mej.. Nei ej håpe no på 450 vertfall i første omgang.. So må ej vell skifte kamma osv for å få nåkke serli meir..

Skrevet
Ja jeg regner med det!:) får se litt hvordan det passer med et treff på frøya.. Men tror det var helgen etterpå eller noe:)

Da satser vi på å kjøyre samtidig da ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Tøff bil du har! :)

Hva må egentlig til for å få spons? Har du bare ringt rundt, eller kjenner du noen som kjenner noen? :)

Takker for det!:)

Nei m-tuning er en av mine beste venner som har startet opp.. Mering90 her på forumet.. Så der var det jo ikkje noe problem.. Gs ville først ikkje sponse pga di sponser mange og di har jo sin egen show bil som skaper mye mer "reklame" en å sponse biler, men sendte inn en liste med hva som var gjort i motor, og en liste med deler jeg skulle ha (første bestillinga bikka vell 55 tusen) og da ble det sponsing derifra.. Og har man først en sponsor bygger det fort på seg.. Kimmit også ville først begynne å sponse etter at jeg hadde lagt ijen en del penger der;p

Mmc er jo firma jeg jobber i, og der er vell sponsor kansje feil ord å bruke, men fikk en avtale om at jeg har noen klister merker på bilen så får jeg bruke en pisjå boxer vi har å dra bil henger med på treff osv.. Da slipper jo jeg å kjøpe slepe bil, pluss den er så stor at jeg får med alt av reserve deler, dekk osv osv på treff, pluss jeg har en fin plass å sove!:)

Skrevet

Ditta blir nice! Spørst om ej må kome en tur utover å sjå en dag ;) He en anna kompis som også held på me 325 turbo. Får vell satt ihop motorn iløpet av nokken veke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...