Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulere med oppstart.. ;)

Snakket med deg tidligere angående denne mixen av kasse og svinghjul.. :P

Ser du var like uheldig som meg med kryssbytting i første forsøk.. :P

Men hos meg endte det slik, og holdt ikke å dreie av.. :P

eawx5nles6kad2o6dukk.jpg

Lykke til med mapping/benking ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Det var jo rart, for med meg var det på en måte på baksiden av svinghjulet jeg måtte dreie av.. Tok i blokka.. På gir kasse siden er det god klaring!:) takker for det!:) får håpe på et godt resultat:) alt over 400 hjulhester er jeg igrunn godt fornøyd med!:) men som sakt tidligere i tråden er jeg mer ute etter et fint register en mye hester!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått mappet opp til 4000 omdreininger og det ser veldig lovende ut!:) ser ut til at deg blir en veldig lettkjørt bil med veldig fint register og tidlig trykk sån jeg er ute etter:) har 215hjul hester og 387 nm på hjula ved 4000 omdreininger og en effekt kurve som går bratt oppover!:) så blir spennende i morgen når vi fortsetter med mappingen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen ferdig mappet, med et veldig fint register men hadde håpt på litt mer hk.. Tallene endte på 367hk og 515 nm på hjulene ved 5000 rpm, men turboen klarer ikkje å levere mer så detter noe på høyere turtall.. Men med dette registere kommer det til å bli en morsom bil å kjøre:) men blir muligens hakket større turbo til neste år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører nå på 1.5 ca, men er ikkje trykket som er problemet, men mengde luft den klarer å presse gjennom!:P så kan jo stille på litt til men er vell ikkje vits:p blir nåkk kammer, nytt grenrør og noen hakk større turbo etterhvert, men nå vill jeg bare få brukt bilen litt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...