Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for det!:) ja, får inderlig håpe den tåler litt;) men skulle jo tro det!:) hehe, den er kjedlig!:P men blir frøya i oktober så du får hive deg med da om du er hjemme:)

Hmm.. :P Hvilken dato er dette snakk om da?

Selv om sansynligheten for at jeg får ferdig e28 "m5"en til da er liten.. :?

Skal anskaffe GoPro selv, kjøpte du her i norge eller over dammen? Evt pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikkje helt sikker på dato enda.. Kan ta kontakt når jeg vet:) kjøpte dette i norge for å få det tidsnokk til gatebil.. Her i norge kom det på 3499.. Dette var "motorsport" pakken med mye feste osv... Kommer til å kjøpe et til men da blir det nokk på ebay;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første dag på skogen gjort, å jeg har fått kjørt 3 runder:( har hatt problemer med olje temp.. Så dagen har gått til skruing:p men forhåpentlig vis er bilen nå i orden å jeg får kjøre i hele morgen uten problemer sånn jeg får venne meg litt til bilen!:P snurra jo hele tiden i dag det lille jeg fikk kjøring.. Er ikkje bare å bare å gå fra orgibal 325 uten sperre til denne!:P men kommer nåkk seg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilens første treff unnagjort, desverre med alt for lite kjøring!:( olje tempen ville ikkje spille på lag denne gangen.. Fikk kjørt noen få runder så måtte jeg av bana for å kjøle.. Tenkte å kjøpe en olje kjøler til å se om det ordner seg!:) men eller fungerer bilen veldig bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...