brunsame Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Ja mener på det.. Var vertfall sånn før.. Gidder ikkje fare så langt å bare få brukt bilen noen få timer..
Iv3rs3n Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Go tur å lykke til på rudskogen ! Får håpe motoren holder å dekka brukes! Skulle gjerne tatt turen nedover selv men er offshore, kommer selvfølgelig hjem rett over helga..
brunsame Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Takker for det! ja, får inderlig håpe den tåler litt;) men skulle jo tro det! hehe, den er kjedlig! men blir frøya i oktober så du får hive deg med da om du er hjemme:)
VegarVS Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 dritrått prosjekt!! skal virkelig følge med her
Iv3rs3n Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Takker for det! ja, får inderlig håpe den tåler litt;) men skulle jo tro det! hehe, den er kjedlig! men blir frøya i oktober så du får hive deg med da om du er hjemme:) Hmm.. Hvilken dato er dette snakk om da? Selv om sansynligheten for at jeg får ferdig e28 "m5"en til da er liten.. Skal anskaffe GoPro selv, kjøpte du her i norge eller over dammen? Evt pris?
brunsame Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Vi er ikkje helt sikker på dato enda.. Kan ta kontakt når jeg vet:) kjøpte dette i norge for å få det tidsnokk til gatebil.. Her i norge kom det på 3499.. Dette var "motorsport" pakken med mye feste osv... Kommer til å kjøpe et til men da blir det nokk på ebay;)
brunsame Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Da er første dag på skogen gjort, å jeg har fått kjørt 3 runder:( har hatt problemer med olje temp.. Så dagen har gått til skruing:p men forhåpentlig vis er bilen nå i orden å jeg får kjøre i hele morgen uten problemer sånn jeg får venne meg litt til bilen! snurra jo hele tiden i dag det lille jeg fikk kjøring.. Er ikkje bare å bare å gå fra orgibal 325 uten sperre til denne! men kommer nåkk seg!
brunsame Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Da er bilens første treff unnagjort, desverre med alt for lite kjøring! olje tempen ville ikkje spille på lag denne gangen.. Fikk kjørt noen få runder så måtte jeg av bana for å kjøle.. Tenkte å kjøpe en olje kjøler til å se om det ordner seg! men eller fungerer bilen veldig bra!
brunsame Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Det ble filmet veldig lite desverre:( var mest opptatt av å prøve å finne problemet.. Har en kort film eneste.. Skal få lakt ut den så fort jeg får den..
Kjakan Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Ka du måtte gjer for å få kjøre da sia du ikkje hadde skilt? Synd det me oljetemp da!
brunsame Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Brukte skilta til en kompis:p ja, skal bestille meg en olje kjøler til så blir det vell bra:)
hypah Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Regner med at det er en midlertidig løsning på bakruta di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå