Kriss11 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 God kveld=) Lurer på en ting om noen har en fremgangsmåte på å overale "vanos" altså bytte o-ringer? Er det mye jobb? Vanskelig?=) Håper på posetive svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm der har du noe og gå ut i fra. jeg fulgte denne guiden og kjøpte til og med de ringa fra denne siden gjør du etter dette blir det garantert rikitg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Her har du også noe å gå ut i fra: http://www.bimmerdiy.com/dir/e36/engine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Takk for svar=) Det så ut som en ganske omfattende jobb det. Vet ikke om jeg er så velig lysten på å gjøre dette selv. Har ikke noen symtomer på dårlig vanos egentlig men ville liksom høre;) Siden det er levert med o-ringer som ikke tårler syntetisk olje. Noen som vet sånn cirka verkstedpriser på den jobben da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 om du har dobbel vanos er det ingen stor jobb. men singel er litt mer jobb. bytta selv på min som er singel. jeg er ingen mekaniker. aldri skrudd bil nesten men jeg fikk da min sammen igjen og den går enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Takk for svar=)Det så ut som en ganske omfattende jobb det. Vet ikke om jeg er så velig lysten på å gjøre dette selv. Har ikke noen symtomer på dårlig vanos egentlig men ville liksom høre;) Siden det er levert med o-ringer som ikke tårler syntetisk olje. Noen som vet sånn cirka verkstedpriser på den jobben da? Send meg en pm, så kan det hende jeg kan gjøre det for deg. Bor i Sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Den er god;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 om du har dobbel vanos er det ingen stor jobb. men singel er litt mer jobb. bytta selv på min som er singel. jeg er ingen mekaniker. aldri skrudd bil nesten men jeg fikk da min sammen igjen og den går enda Var det vanskelig å bytte på singelvanos? Har du fått tak i noe spesialverktøy? Tenkte å bytte min men så har jeg hørt det er nødvendig med diverse verktøy for å låse av kammene osv... Og selgeren av dette verktøyet i USA vil ikke sende til norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 jeg har aldri skrudd noe motor nesten før og jeg synes det var lettere en det folk sier det skal være. bare og være veldig nøye så går det fnt. ja må ha kamlåsesett osv så kan du bruke den guiden som jeg har lagt til lenger oppe i tråden her. jeg fulgte den og da gikk alt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hvor fikk du tak i dette? Andre ting man må kjøpe som bør byttes når man først er i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 jeg fikk låne det av ett verksted hehe, som sagt, se i den tråden jeg har lagt ut lenger opp der står det alt du trenger, blant annet toppdekselpaking osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå