Gå til innhold

.


happY
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skyt meg om jeg tar feil, er vel noe om du låner den vekk og det er usikkert hvem fører er så får du skylden.

Eiers bil, eiers ansvar?

Leit å miste lappen for sånt, min har holdt på å ryke et par ganger selv, men har gullhår vær gang hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi deg et stort tips. Ikke mas noe på politiet og bare hent lappen din hos lensmann når 3 uker er gått. Så skal du se saken din blir henlagt (hvis du er heldig).

Hvis de skaffer bevis mot deg ville jeg anbefalt deg å innrømme/samtykke alt i rettsmøte om politiet kan holde lappen din utover de nevnte 3 uker. Da blir beslagdatoen regnet fra dagen politiet tok lappen din. Altså inkl. tiden du ikke samtykket i førsteomgang.

Normal taps tid i slike saker er 3,5 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være så voksen at du tar konsekvensen av hva du har gjort og ikke missbruke den lille tiden politiet har til rådighet.

Det fleste som er litt oppegående vet at det ikke er lov å drifte rundt i rundkjøringer. Blir du ikke tatt for å gjøre det så greit, men blir du tatt ja da for det følger for deg.. Det viste du garantert før du gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom det sånn sett er forbudt å drifte, syns jeg ikke trådstarter nødvendigvis fortjener å miste lappen, da han kjørte vekk hver gang det kom bil..

Enten så har politiet hørt deg via et åpent vindu eller noe, eller så har noen ringt inn. Sistnevnte stemmer vel kanskje best i og med at de visste at det var akkurat din bil (skiltnr osv?) og at du sto på essoen, ettersom du gav uttrykk for at de ikke kunne se deg.

Dersom politiet har fått fatt i videoen, bruker de mindre enn 3uker på saksbehandlingen garantert. Eller så må jo kanskje kompissen din ikke være helt pålitelig dersom han sprer materiale for å felle deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...